GÃ¥ til innhold

Sjokkert!!!!! 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangsgravid, koser meg veldig med graviditet, og gleder meg til å møte den lille.

Meldte meg derfor her inne, og tenkte at her er det mye koselige damer. Etter å ha lest noen tråder, så sitter jeg heller lettere sjokkert tilbake. Så mange ufyselige kommentarer, og alle fra enten gravide, eller småbarnsmødre... Lurer virkelig på hvilke forbilder dere er, for disse barna deres? Mitt barn skal IKKE vokse opp med en mamma, som kan være så ufin mot andre, om det så kun er på et forum på Internett....

Anonymous poster hash: de6ca...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du lar deg sjokkere over at det også finnes utrivelige mennesker i verden så er det på tide å komme ut av den råååååsa bobla du tydeligvis lever i

Anonymous poster hash: c6167...ff7
Skrevet

Om du lar deg sjokkere over at det også finnes utrivelige mennesker i verden så er det på tide å komme ut av den råååååsa bobla du tydeligvis lever i

Anonymous poster hash: c6167...ff7
Skrevet

Enig i at det er mange ufine kommentarer her. Heldigvis er folk annerledes i det virkelige liv!

Ps: vi er noen få hyggelige, normale damer her altså ;):D

Skrevet

Jeg ble også sjokkert!

Var her for 5 år siden da jeg var gravid med første, men husker ikke at det var så ille. Men da var jeg kanskje bare i min termingruppe og ikke på anonymforum.

Det er en del tråder som overgår fjortisjentenes ondskapsfulle mobbing. Om du er blogger eller kjendis får du ihvertfall gjennomgå.

Men er en del støttende mødre også altså:)

Anonymous poster hash: a68c2...14b

Skrevet

Samme her. Meldte meg inn i håpet om å komme i kortakt med koselige damer og få svar på alt av spørsmål man gjerne har som førstegangsgravid, men det er jo bare drama og krangling her inne! Minner meg skremmende mye om tilstandene blant jentene på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 182b7...353

Skrevet

Samme her. Meldte meg inn i håpet om å komme i kortakt med koselige damer og få svar på alt av spørsmål man gjerne har som førstegangsgravid, men det er jo bare drama og krangling her inne! Minner meg skremmende mye om tilstandene blant jentene på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 182b7...353

Skrevet

Det er jo ikke akkurat nødvendig å henge på anonymforum, det er her det er sånn.

Skrevet

Det er ganske mange veldig hyggelige damer her også, altså. Bare å drite i dem som er ufyselige- de betyr nå vel ingenting uansett? ;)

Jeg har fått både gode venner og hyggelige bekjente gjennom dette forumet jeg, så det er ikke bare bunnslam. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...