Gå til innhold

Jeg syns det er veldig trist at noen ikke får en eneste julegave , så jeg har et forslag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vil være med på å sende en julegave til de som ikke får?

Om alle de som ikke får julegave i år kan sende meg en PM så kan jeg fordele adresse til de som vil være med å gi en julegave.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig god ide. Men ikke nødvendig å sende alle adresser til deg. Så lenge giver står frem med nick kan de som ønsker deg sende henne en PM selv :)

Anonymous poster hash: 7a22b...69a
Skrevet

de som ønsker det*

Skrevet

Barn fra hele landet da eller? Alle eller ingen... 

Anonymous poster hash: 3dbce...abb
Skrevet

Sticky over her!

Anonymous poster hash: 69779...bb3
Skrevet

Men det er kanskje ikke alle som vil stå fram med nick? Men jeg så også nå at det var en tråd til med det samme tema :)

Jeg tenkte spesielt da på mammaene her inne , den andre tråden var mer for barna eller?

Skrevet

Jeg vil gjerne sende en gave! :-) Send meg en pm!

Skrevet

Jeg er med! Sende meg gjerne PM med ønsker og/eller hva dere trenger. Har ok klær luer mm. liggende i skapet som også kan gis bort.

Navn og adresse blir selvfølgelig mellom oss og slettes så fort pakke er postet.

Skrevet

Egentlig er det en god idé at en person fordeler utover, så sikrer man at alle får, og unngår at noen melder seg hos mange. Vi så jo i fjor at noen utnyttet situasjonen (noen som ikke trengte det.).

Anonymous poster hash: dfa66...c58

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er med!

Dette kan vel være en råd for mødre, mens den andre er for barn?

Skrevet

Ja, denne kan være for mødrene? Og ja, det er greit at en fordeler, for som hun over meg sier var det folkj som utnytta det ifjor. 

Noen var til og med så frekke å ønske seg gave via nick, for så å i en tråd legge ut om det dyre fritidsutstyret de hadde kjøpt til seg selv rett etterpå.

Er det en med kontroll, kan man kanskje begrense dette?

Anonymous poster hash: c63b2...fd8
Skrevet

Dette vil jeg også være med på :) Send mg PM med adresse og evnt. ønsker :)

Skrevet

Jeg prioriterer alltid slik at gutten min har det han trenger og at vi har både julemat og gaver, men jeg har aldri råd til å kjøpe meg klær selv. Så jeg ønsker meg rett og slett ei bukse(gjerne brukt svartbukse eller dongri) i str. 36, eller en vinterjakke str. S eller M (jeg er nokså tynn og lang i armene og beina) 

Ta kontakt på PM :)

Skrevet

Syns Elin, Anne V eller en av brukermodeatorene burde motta og dele ut adresser da, og ikke en tilfeldig bruker.

Anonymous poster hash: 5066e...7df
Skrevet

Syns Elin, Anne V eller en av brukermodeatorene burde motta og dele ut adresser da, og ikke en tilfeldig bruker.

Anonymous poster hash: 5066e...7df

Har forstått det slik at Mammaen til Will & Ailo er ufør, og da er det en bruker som sikkert har tid til å gjøre dette. Hun er også en aktiv bruker som flere kjenner privat og vet hvem er via Facebook.

Tenker det er både trygt og bra at hun melder seg til denne oppgaven :)

Anonymous poster hash: 69a9e...286

Skrevet

Jeg vil være med å gi, men venter med å melde meg på til jeg ser hvordan det blir... Synes det er en god ide at en samler inn og deler ut adresser, og jeg har ikke noe imot om det blir trådstarter som gjør det.

Anonymous poster hash: 47cef...eed
Skrevet

Jeg stoler ikke på hi

Anonymous poster hash: 19a0b...c3c

Skrevet

Jeg stoler ikke på hi

Anonymous poster hash: 19a0b...c3c

Enig med deg..

Skrevet

Hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg prioriterer alltid slik at gutten min har det han trenger og at vi har både julemat og gaver, men jeg har aldri råd til å kjøpe meg klær selv. Så jeg ønsker meg rett og slett ei bukse(gjerne brukt svartbukse eller dongri) i str. 36, eller en vinterjakke str. S eller M (jeg er nokså tynn og lang i armene og beina)

Ta kontakt på PM :)

Sendt deg pm

Anonymous poster hash: 298c0...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...