Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Det lurer jeg på. Anonymous poster hash: becd2...c46
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Trenger vel strengt tatt ikke mer enn to tenker jeg, dersom det ene er på vask bruker du det andre. Men om du får en som gulper masse så kan det jo tenkes at du trenger flere, men da kan du jo kjøpe inn etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 pledd? har 4-5 helsetepper og ett ullfleeseteppe, det er det jeg har.. Anonymous poster hash: 79bf7...4d3
Ugl@ ruger... Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Avhenger helt av babyen og hvordan du bruker pleddet. Men greit å i hvertfall et ullpledd til vognen, et fleecepledd er kjekt å ha, og et par helsetepper. Det holder i grunn. Det som er greit å ha mye av er "gulpekluter", gjerne gaskluter som tåler både kokevask og tørker fort.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Vi har tre ullpledd (og et helsepledd, men det bruker vi ikke). Anonymous poster hash: 7f40b...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå