Smil! :D Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Det bor mange småbarnsfamilier i gata her og vår SuperNova har stadig koblet seg inn på andres enheter. Nå er den uansett ødelagt, så vi må kjøpe ny og vi ønsker en som ikke har så vanvittig lang rekkevidde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cdaisy Skrevet 27. november 2013 #2 Del Skrevet 27. november 2013 Vi har kjøpt en neonate. Er veldig fornøyd med den! Hadde en avent før (gammel) som slet litt men er mye mere fornøyd med neonate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmama Skrevet 27. november 2013 #3 Del Skrevet 27. november 2013 På soverommet har vi en fastmontert Luvion med kamera. Synes det er veldig greit å ha bilde, og ikke bare lyd. På dagtid, når han sover i vogn, har vi en tre år gammel Philips Avent. Har i grunnen aldri vært særlig fornøyd med denne, men ok for daglurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. november 2013 #4 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde avent sin til min datter som nå er 6 kjøpte ny til vår gutt husker ikke merket, men gikk tilbake til avent sin da den er best i mine øyne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaTuMa Skrevet 28. november 2013 #5 Del Skrevet 28. november 2013 Har phillips avent. Den kom ut best i test og var billig funker fint i huset med 3 etasjer, på tur med hunden, har lys og" musikk", du kam snakke tilbake til babyen fra foreldredelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå