Gå til innhold

Er det noen som har vært på Sunwing Alcudia Beach på Mallorca?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er helt supert der :) vi hadde bare inkludert frokost, og det holdt for oss. Langgrunn Strand og fint barnebasseng :) vi reiser nok tilbake dit engang, vi hadde barn på 16 mnder og 4 år. Eldstemann storkoste seg på aktiviteter med lollo og bernie uten foreldre :)

Hei, vi var der for 1 1/2 år siden, og syntes det var veldig fint der. Fin langgrunn strand passet perfekt for de minste, og stedet var generelt fint og hyggelig. Barna var i underkant av 1 og 3 år da vi var der.

Vi hadde all inclusive, men jeg ville ikke valgt det igjen. For det første må man gå med de stygge oransje armbåndene hele tiden, og det trivdes jeg ikke med. ;) I tillegg ble det ikke billigere når vi regnet på det, spesielt siden barna våre uansett ikke ville ha is/slush og slikt som ble tilbudt og vi ikke akkurat drakk så mye alkohol. ;) I tillegg binder du deg da til noen få restauranter, og det kan jo være hyggelig å prøve å spise et annet sted en kveld også.

Alt i alt anbefaler jeg stedet for dere (og 2 og 4 år er en fin alder), men foreslår at dere ikke kjører inclusive, i hvert fall ikke all inclusive. :)

Anonymous poster hash: 4cbd8...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...