Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Da tenker jeg ikke bare mascara, lipgloss...men mange har så mye på huden i ansiktet at det ser helt merkelig ut synes jeg. Mange er flinke å legge, det er ikke det, men likevel er det noe unaturlig med at huden i ansiktet skinner slik eller er deigete brunaktig, dere forstår sikkert hva jeg mener. Er det for å skjule seg selv og urenheter? Synes du det er fint med den ultraglatte looken i trynet? Jeg heier på det litt mer naturlige:) og håper min datter også kommer til å gjøre det! Anonymous poster hash: 73368...a6e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 De kan sikkert ikke sminke seg da... Anonymous poster hash: 8dd8a...46f
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Enig med hun over, ikke nødvendigvis mer enn andre, men at man ikke er flink. Jeg sminker meg mye, men naturlig. Anonymous poster hash: 27b80...9c6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Jeg bruker mineralfoundation, ikke bare for å skjule men også for å ha et beskyttende "slør" over ansiktet. Jeg har veldig sensitiv hud og kulden sliter på huden. Samme med regn og eksos og all dritten i luften. Anonymous poster hash: 09fc4...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå