Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 27. november 2013 #26 Skrevet 27. november 2013 Vi har felles økonomi og jeg står som oftest for gavekjøpingen. 22.000 blir det definitivt ikke handlet for. Hvem er det han skal kjøpe til da Hi og hvem kjøper du til?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #27 Skrevet 27. november 2013 Har begynt så smått med noe netthandel, men jeg kommer til å bruke kun en brøkdel av den summen der, gitt. Ingen i min familie forventer mer enn en nyttig oppmerksomhet til rundt en hundrelapp eller to, heldigvis. Jeg liker å kjøpe inn det vi trenger selv, så får jeg akkurat det jeg ønsker, istedenfor å kanskje måtte fly å bytte etter jul. Dumt å ikke ha råd til det vi trenger fordi vi har byttet "penger" innad i familien på unyttige tull vi fint hadde klart oss uten. Anonymous poster hash: ee65d...4f1
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #28 Skrevet 27. november 2013 Herlighet, hvorfor steile over at noen bruker mer penger en andre til julegaver? Er godt i gang selv, og har sikkert brukt 10 000 allerede. Vi er en liten familie, men gir dyre gaver. Bare av mannen min får jeg sikkert gaver oppimot 50 000. Til svigerinnen min skal vi kjøpe en hest, og ser ut til at den blir ganske dyr den og. (Jada, hun har stall og fôr, gir ikke bort et dyr uten og vite hvordan dyrer får det). Vi er familie som er veldig glad i julen, har nok penger og bruker penger for å glede andre. Anonymous poster hash: 97964...61b
LeTwinsA Skrevet 27. november 2013 #29 Skrevet 27. november 2013 Herlighet, hvorfor steile over at noen bruker mer penger en andre til julegaver? Er godt i gang selv, og har sikkert brukt 10 000 allerede. Vi er en liten familie, men gir dyre gaver. Bare av mannen min får jeg sikkert gaver oppimot 50 000. Til svigerinnen min skal vi kjøpe en hest, og ser ut til at den blir ganske dyr den og. (Jada, hun har stall og fôr, gir ikke bort et dyr uten og vite hvordan dyrer får det). Vi er familie som er veldig glad i julen, har nok penger og bruker penger for å glede andre. Anonymous poster hash: 97964...61b Greit det, men jeg skjønte ikke helt vitsen med å lage innlegg av det?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #30 Skrevet 27. november 2013 Herlighet, hvorfor steile over at noen bruker mer penger en andre til julegaver? Er godt i gang selv, og har sikkert brukt 10 000 allerede. Vi er en liten familie, men gir dyre gaver. Bare av mannen min får jeg sikkert gaver oppimot 50 000. Til svigerinnen min skal vi kjøpe en hest, og ser ut til at den blir ganske dyr den og. (Jada, hun har stall og fôr, gir ikke bort et dyr uten og vite hvordan dyrer får det). Vi er familie som er veldig glad i julen, har nok penger og bruker penger for å glede andre. Anonymous poster hash: 97964...61b Håper hun får prøveridd den først, raskt å kjøpe hest til andre Anonymous poster hash: dd861...e80
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #31 Skrevet 27. november 2013 Herlighet, hvorfor steile over at noen bruker mer penger en andre til julegaver? Er godt i gang selv, og har sikkert brukt 10 000 allerede. Vi er en liten familie, men gir dyre gaver. Bare av mannen min får jeg sikkert gaver oppimot 50 000. Til svigerinnen min skal vi kjøpe en hest, og ser ut til at den blir ganske dyr den og. (Jada, hun har stall og fôr, gir ikke bort et dyr uten og vite hvordan dyrer får det). Vi er familie som er veldig glad i julen, har nok penger og bruker penger for å glede andre. Anonymous poster hash: 97964...61b Håper hun får prøveridd den først, raskt å kjøpe hest til andre Anonymous poster hash: dd861...e80 [/quote Risky skulle det stå. Anonymous poster hash: dd861...e80
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #32 Skrevet 27. november 2013 Jeg har sluttet å kjøpe ale disse tingene til jul. Jeg er så lei av ting ting ting. Opplevelsesgaver og hjemmelaget er best! I år blir det påspandert søndagsbuffet på Solstrand fjordhotell på alle i familien. Det blir min gave, og det tar meg to minutter å bestille. Anonymous poster hash: ff69f...f42
Mor.til.3.jenter Skrevet 27. november 2013 #33 Skrevet 27. november 2013 Eg ligg skikkeleg godt an - har kjøpt ei gåve Med bekkenløsning som stadig blir verre lovar dette godt for jula....så her blir det kjapt, brutalt og effektivt. Innkreving av ynskjelister frå flest mogleg og så ein kveld med knallhard innsats - håpar eg. Men det blir jul uansett - og eg kjem nok IKKJE til å nærme meg 22000 heller
Frk B. Skrevet 27. november 2013 #34 Skrevet 27. november 2013 I min familie har vi et enkelt ordtak når det gjelder gaver. Er det ikke noe man spesifikt ønsker seg så kjøp noe som kan spises, drikkes eller brenne opp(lys ) Da slipper mann å ha ting stående i skap å støve ned.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #35 Skrevet 27. november 2013 Herlighet, hvorfor steile over at noen bruker mer penger en andre til julegaver? Er godt i gang selv, og har sikkert brukt 10 000 allerede. Vi er en liten familie, men gir dyre gaver. Bare av mannen min får jeg sikkert gaver oppimot 50 000. Til svigerinnen min skal vi kjøpe en hest, og ser ut til at den blir ganske dyr den og. (Jada, hun har stall og fôr, gir ikke bort et dyr uten og vite hvordan dyrer får det). Vi er familie som er veldig glad i julen, har nok penger og bruker penger for å glede andre. Anonymous poster hash: 97964...61b Håper hun får prøveridd den først, raskt å kjøpe hest til andre Anonymous poster hash: dd861...e80 Jeg har holdt på aktivt med hest siden jeg var liten jente, hadde aldri i verden ville tatt inn en hest jeg ikke hadde prøvd opptil flere ganger. Ikke bare kvaliteten på hesten, men også rett kjemi mellom menneske og hest er veldig viktig ved kjøp. Det å kjøpe hesten i seg selv er ikke akkurat det som koster penger, men det å ha hesten blir ofte kostbart over tid, og jeg har egen stall... Anonymous poster hash: f5c3f...3bd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #36 Skrevet 27. november 2013 Slapp av, hesten er både prøvd og ønsket. Hun har mange hester fra før, i egen stall. Vet det er kostbart, har hest selv. Gaven kommer til å bli veldig godt mottatt Anonymous poster hash: 97964...61b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #37 Skrevet 27. november 2013 Mamma har brukt over 20.000 på gaver. Men ene gaven er bunad til min søster (spleiser med pappa). Kanskje det er noe sånn HI også har gjort Anonymous poster hash: b4d14...081
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #38 Skrevet 27. november 2013 Tilsammen på barna har jeg brukt 14.000 kr. Men jeg er så drit kjedelig at alle 3 får bilstoler, men tør nesten ikke si det her inne da enkelte synes det er helt sykt. Utenom det har jeg brukt 3.000 på gave til mannen, rundt 1.000 til mine foreldre, og 500 på tantebarn og søsken. Helt ærlig ligger jeg nok på det samme som deg, og er ikke ferdig! Men er gavene til barna som gjør summen så høy! Anonymous poster hash: 046e5...def
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #39 Skrevet 27. november 2013 Bilstoler i julegave er faktisk sykt. God jul, her får du en bilstol! Gir du regndress eller trappegrind i bursdagsgave også da kanskje? Anonymous poster hash: 97964...61b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #40 Skrevet 27. november 2013 Tilsammen på barna har jeg brukt 14.000 kr. Men jeg er så drit kjedelig at alle 3 får bilstoler, men tør nesten ikke si det her inne da enkelte synes det er helt sykt. Utenom det har jeg brukt 3.000 på gave til mannen, rundt 1.000 til mine foreldre, og 500 på tantebarn og søsken. Helt ærlig ligger jeg nok på det samme som deg, og er ikke ferdig! Men er gavene til barna som gjør summen så høy! Anonymous poster hash: 046e5...def Jeg vurderer å gi barna en sofa til stuen til jul - de sitter tross alt i den de også, så det skulle bare mangle om de ikke bidro litt. Anonymous poster hash: 1d026...c71
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #41 Skrevet 27. november 2013 Herlighet, hvorfor steile over at noen bruker mer penger en andre til julegaver? Er godt i gang selv, og har sikkert brukt 10 000 allerede. Vi er en liten familie, men gir dyre gaver. Bare av mannen min får jeg sikkert gaver oppimot 50 000. Til svigerinnen min skal vi kjøpe en hest, og ser ut til at den blir ganske dyr den og. (Jada, hun har stall og fôr, gir ikke bort et dyr uten og vite hvordan dyrer får det). Vi er familie som er veldig glad i julen, har nok penger og bruker penger for å glede andre. Anonymous poster hash: 97964...61b Hvorfor har du så stort behov for å skryte? Anonymous poster hash: 04b2a...b53
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #42 Skrevet 27. november 2013 I år får mann og barn spleisegave fra meg. En kitchen aid. Så skal mor bake boller til dem en dag. Den er dessuten et blikkfang for alle sammen. 2 åringen elsker alt som er blankt, så tror nok hun blir veldig glad. Anonymous poster hash: 1e7fa...11e
♥Madam Mim♥ Skrevet 27. november 2013 #43 Skrevet 27. november 2013 Jeg er ferdig med gaver som skal handles kom på 2000kr. Hele svigerfamilien ønsker noe så spennende som penger alle sammen i år, inkludert barna så da går det 2000kr til. Prøver liksom å gjøre det litt rimelig jeg. Synes de julegavene har lett for å bli et evig pengesluk. Får si meg fornøyd med å bruke totalt 4000kr på gaver i år :-)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #44 Skrevet 27. november 2013 Snar ferdig! Har brukt bare 11 000 i år og er knallfornøyd. I fjor brukte vi også over 20. Drit sure penger.. Anonymous poster hash: 81b2d...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå