Gå til innhold

Fortelle det på jobben :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg nødt til p ta en prat med sjefen min. Jeg er ikke mere enn 9+2 idag, og er gått over på 100% svangerskapspenger.

Jeg jobber på sykehjem, og på en utagerende avdeling. Så er titt og ofte keg får meg en både her og der. Så jordmor igår sa konsekvent nei til jobb.

Så nå må jeg ringe å fortelle dette... Å jeg gruer meg.... Kjenner magen vrenger seg, og kvalmen vibrere i halsen.....

Vi er flere på avd som er gravide, og alle er over på sv.skaps penger....

Nei, gi meg styrke til å ringe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruer meg til samme, må pga yrke gå over på sv. penger når livmoren popper opp (ca uke 12)  er visst da risikoen øker betraktelig. har fremdeles 3 uker å psyke meg opp på

Anonymous poster hash: e187b...925
Skrevet

Ikke noe kjekt og si det. Jeg fortalte det til sjefen min for 4 uker siden og det gikk strålende bra :) Er ikke over på svangerskapspenger da, men er 100% sykemeldt pga ekstrem svangerskapskvalme. Hvis det er i kommunalsektor dere jobber i, er det ikke mulig og bli omplassert til en annen avdeling? Billigere for kommunen og omplassere deg en at du går ut på svangerskapspenger så tidlig, siden det er pga de demente som er utagerende du ikke kan jobbe. Vet vi har stadig vekk innom folk på min arbeidsplass i kommunen som er eller skal omplasseres pga sykdom/ svangerskap så tilby deg eventuelt og gå over på en annen avdeling hvis du har lyst og formen tilsier det. Lykke til med og si det til sjefen. Jeg skal på første oppfølgingssamtale med sjefen i dag siden jeg har vert sykemeldt i 4 uker. og er enda 100% sykemeldt de neste 2 ukene også 100% før jeg håper at jeg kommer meg litt tilbake. Jeg er selv 10+1 i dag.

Anonymous poster hash: f4133...60b
Skrevet

Joda, dette er kommunen, men det koster så mye ekstra ved å tilrettelegge, så det gjør de ikke. Derfor går det jo bare en vei....

Men nå har jeg ringt, og det gikk jo bra jo, hehe....

Så da er det bare å ruge videre for min del....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...