Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 De gangene du lyver/har løyet... Hva er grunne til det? Såre/skuffe noen, orker ikke mas, tørr ikke si sannheten, være kul o.l... Anonymous poster hash: 5a9ba...a9e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 De gangene du lyver/har løyet... Hva er grunne til det? Såre/skuffe noen, orker ikke mas, tørr ikke si sannheten, være kul o.l... Anonymous poster hash: 5a9ba...a9e Eller lyver du for å "glede" andre? Anonymous poster hash: 5a9ba...a9e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Løy om en graviditet for å kapre en fyr.. Det funka ikke da han var sterilisert.. :/ Har løyet om en voldtekt, for at jeg skulle ha en "grunn" for å kunne bli overvektig.. Men er blitt så vandt med løynen nå at jeg tror på det selv :/ Anonymous poster hash: 8e887...115
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Lyver om en stor ting i livet fordi ingen har noe med det å gjøre og det er en vanlig ting å snakke om hvis man kjenner folk. Anonymous poster hash: 5cb83...693
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Lyver om at jeg ikke stjeler, noe jeg gjør daglig. I butikk, aldri av privatpersoner. Ikke at det har noe å si. Anonymous poster hash: 40fdd...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå