Gå til innhold

Vognbag eller hardbag som bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen hardbag eller vognbag til baby som også kan brukes som bilsete. Skal levere og hente barnet mens jeg er i permisjon og da hadde det vært godt å slippe å vekke barnet hver gang vi skal ut av bilen for å levere/hente. Det er et lite stykke til barnehagen, så hadde vært fint at barnet kunne ligge rett i dette setet.

Anonymous poster hash: 71ccd...f51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er overhodet ikke anbefalt med bag i bil. Men mener besafe har et sete som kan legges ned...

Anonymous poster hash: 0700e...848

Skrevet

Det finnes en bag som er bilstol bag. Den har visstnok gjort det bra i tester. Den er dyr og du kan kun bruke den opp til 6 mnd. Sikkert kortere hvis babyen er stor.

Skrevet

Du kan jo kjøpe adapter til vogna så du bare kan klikke bilstolen på vognunderstellet

Anonymous poster hash: 95ad8...44c

Skrevet

Det er overhodet ikke anbefalt med bag i bil. Men mener besafe har et sete som kan legges ned...

Anonymous poster hash: 0700e...848

Ja, besafe izi sleep, men det er kjempetungt og kan bare legges ned når det ikke står i bilen.

Som flere sier, så er vognbag i bilen absolutt ikke anbefalt. (Selv om vi gjorde det på en langtur med forrige baby, på grunn av veldig lang kjørevei og en far som lå for døden).

Jeg hadde kjøpt adapter til bilstolen, eller bare tatt med bilstolen inn ved levering. Jeg må kjøre å levere storebror når neste baby kommer, men kommer baret til å bruke bilstolen. Anbefaler maxi-cosi cabriofix. Den veier lite og er lett å klikka av og på basen, når man tar stolen inn og ut av bilen.

Anonymous poster hash: 3f6f9...4b2

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det er vel faktisk ikke lov med vognbag som bilsete!? De har slått ganske kraftig ned på det i det siste, og jeg vet at de har kontroller ved vår barnehage til tider, nettopp for å sjekke at alle barn er riktig of LOVLIG sikret. Vekk heller baby de gangene du skal ut av bilen..ærlig talt! Kræsjer du bilen med babyen i vognbag, kommer det ikke til å bli pent!

Skrevet

Har du sett film av hva som skjer med barnet i bag i bilen om det skjer noe? For tror ikke du hadde vurdert det da...

Anonymous poster hash: 441c2...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...