Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Måtte starte tidlig igjen med flaske og lite melk som IKKE økte, nå er hun 3 uker og sliter med å stimulere puppen Pga det kommer ikle fort som flaska.. Er det mulig?? Ja jeg pumper. Men vil jo Amme og pumpinga stimulere ikke bra nok til å øke tydeligvis. Anonymous poster hash: 5c1ef...d9e
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Neppe. Det er aldri lurt å gi flaske før ammingen er på plass. Anonymous poster hash: 452a0...919
mammantil 2 Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Ja, det går. Har hatt samme problemet. Ta kontakt med helsesøster eller lege for hun kan skrive ut(huske ikke hva det heter ) som er som en nesespray du tar så melka rennet med det samme. Det er det samme hormone som gjør at melka kommer. Har hatt det med de 2 siste for i den ene puppen kom det ikke for nok, å huske å slapp av sa helsesøster. For ungen merket du blir stresset når melka ikke kommer så er vært å prøve hvis du vil fortsette å amme 😉
mammantil 2 Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Ja, det går. Har hatt samme problemet. Ta kontakt med helsesøster eller lege for hun kan skrive ut(huske ikke hva det heter ) som er som en nesespray du tar så melka rennet med det samme. Det er det samme hormone som gjør at melka kommer. Har hatt det med de 2 siste for i den ene puppen kom det ikke for nok, å huske å slapp av sa helsesøster. For ungen merket du blir stresset når melka ikke kommer så er vært å prøve hvis du vil fortsette å amme 😉. Virka iallefall på meg
Gjest Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Jada, alt går. Med første min så måtte jeg bruke flaske de første ukene, men jammen klarte han ikke å ta puppen etter iherdige forsøk
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Neppe. Det er aldri lurt å gi flaske før ammingen er på plass. Anonymous poster hash: 452a0...919 Hadde jrg ikke gitt flaske i mitt tilfelle hadde sykehuset gjort det!! Hun gikk mye ned i vekt og jeg hadde ikke nok!! Tenk litt før du uttaler deg. Hat fortsatt ikke nok, men har litt mere. Prøver så godt jrg kan. Og har ammet to barn tidligere uten problemer så dette er nytt for meg Takk til dere andre HI Anonymous poster hash: 5c1ef...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå