myerz Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Noen der ute som har peiling på bekkenløsning? Bekkenet mitt kjennes som det omtrent går ut av ledd, og jeg går til fysioterapaut for å "dytte på plass," men da går det bare en ukes tid så er det "ute" igjen.... Jeg er lei av å ha det sånn, og det blir veldig dyrt etterhvert. Finnes det noen annen behandling?
Kenga Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Trening er helt sentralt! Man må ha nok støttemusklatur. Mange har nytte av akupunktur eller kiropraktor. Noen blir dessverre alltid litt plaget, men handler mye om å balansere aktivitet og hvile
Lilla-Turkis Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Hos meg hjalp aldri fysioterapaut. Jeg måtte til kiropraktor som også kunne sette akupunktur for å få ornings på det da jeg hadde bekken låsning og ikke bekkenløsning. I tillegg må jeg trene for å holde det i sjakk. Rygg, mage og bekken/rumpe + ben trening minst 1 gang i uken + svømming med en del øvelser som jeg hadde under graviditeten og fått ifra kiropraktor 1 gang i uken. Dropper jeg dette så får jeg vondt og jeg bruker flere uker på å komme meg tilbake til smertefritt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå