Gå til innhold

"Angrepillen virka ikke, så nå har jeg barn."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt trist å lese i flere innlegg her at mange forteller at de tok en angrepille og at de i dag har barn fordi den ikke virket. Jeg tenker for meg selv at jeg virkelig håper at disse uplanlagte barna ikke en gang i fremtiden kan lese dette om seg selv og med det få vite at mor og far egentlig ikke ville ha dem.

Noen av brukerne som skriver dette er lette å identifisere IRL, og jeg forstår ikke at de skriver dette på nettet. Eller har de ikke tenkt å legge skjul på at de helst ville kvitte seg med dem i utgangspunktet, men likevel endte opp med barn? Jeg forstår det ikke. Jeg synes heller ikke at det er så humoristisk som enkelte av de som skriver dette synes at det er. Selv om jeg absolutt er tilhenger av angrepillen og synes den hjelper kvinner til å kunen rå over egen kropp synes jeg ikke man skal ta så lett på det om det faktisk ble barn av det.

Bare noen tanker i natten.

Anonymous poster hash: a3242...ae0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da mange barn som er uplanlagte.. Hadde ikke de virkelig ikke ville hatt barnet hadde de vel tatt abort da..

Anonymous poster hash: 3ff9b...32e
Skrevet

Jeg synes det er litt trist å lese i flere innlegg her at mange forteller at de tok en angrepille og at de i dag har barn fordi den ikke virket. Jeg tenker for meg selv at jeg virkelig håper at disse uplanlagte barna ikke en gang i fremtiden kan lese dette om seg selv og med det få vite at mor og far egentlig ikke ville ha dem.

Noen av brukerne som skriver dette er lette å identifisere IRL, og jeg forstår ikke at de skriver dette på nettet. Eller har de ikke tenkt å legge skjul på at de helst ville kvitte seg med dem i utgangspunktet, men likevel endte opp med barn? Jeg forstår det ikke. Jeg synes heller ikke at det er så humoristisk som enkelte av de som skriver dette synes at det er. Selv om jeg absolutt er tilhenger av angrepillen og synes den hjelper kvinner til å kunen rå over egen kropp synes jeg ikke man skal ta så lett på det om det faktisk ble barn av det.

Bare noen tanker i natten.

Anonymous poster hash: a3242...ae0

For min del, var barnet fryktelig ønsket når hun først var i magen, til tross for angrepilla. Ønsket meg barn, men ikke på den måten i utgangspunktet. Men det var aldri aktuelt med abort.

Så det er nok ikke riktig slik du ser på det.

Skrevet

Slapp av, jeg og alle mine søsken vet at ingen av oss var planlagt og lever helt fint med det. ;) Foreldrene våre ønsket seg barn, men ikke på de tidspunktene og ikke nødvendigvis så mange, men vi vet veldig godt at vi alle var veldig velkomne når det først ble sånn. Det har de vist oss på alle mulige måter i oppveksten, og det er DET som teller. :)

Også kan de jo ikke ha hatt så mye imot det i utgangspunktet, siden de slurvet med prevansjonen så mange ganger. ;)

Anonymous poster hash: 038ae...310
Skrevet

Hadde barna vært uønsket hadde mor tatt abort. At de lever er jo et bevis på at de er ønsket ( men ikke nødvendigvis planlagt).

Skrevet

At man i utgangspunktet ikke ønsket å bli gravid, sier lite om kjæreligheten til barna som man likevel fikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...