Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Det er over. Har distansert meg fra samboeren over lengre tid, kjent på at vi ikke hører sammen, følt at han ikke vil delta i familielivet, fått stadig mindre lyst på sex... I kveld har vi diskutert. Det startet med et utbrudd i frustrasjon fra min side - og endte (igjen) med at jeg følte meg som en dritt for alle områdene jeg ikke strekker til på. Mens jeg satt der og hørte ham snakke, følte jeg et veldig tomrom - og jeg innså at jeg ikke elsker ham. Jeg har ikke villet tenke tanken, men i dag var følelsen så overveldende at jeg ikke kunne overse den lenger. Øynene er tørre. Jeg er helt tom. Det er ingenting igjen. Anonymous poster hash: 886c9...c5c
Super-woman Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Det er over. Har distansert meg fra samboeren over lengre tid, kjent på at vi ikke hører sammen, følt at han ikke vil delta i familielivet, fått stadig mindre lyst på sex... I kveld har vi diskutert. Det startet med et utbrudd i frustrasjon fra min side - og endte (igjen) med at jeg følte meg som en dritt for alle områdene jeg ikke strekker til på. Mens jeg satt der og hørte ham snakke, følte jeg et veldig tomrom - og jeg innså at jeg ikke elsker ham. Jeg har ikke villet tenke tanken, men i dag var følelsen så overveldende at jeg ikke kunne overse den lenger. Øynene er tørre. Jeg er helt tom. Det er ingenting igjen. Anonymous poster hash: 886c9...c5c sender deg en stor klem og håper det går bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå