Gå til innhold

Blødning i svangerskap

Anbefalte innlegg

Har blødd en del i løpet av svangerskapet, men ifølge gynekolog ser alt ut til være fint med den lille. Noen andre med blødninger? Er så fryktelig redd for at det skal være noe galt, uten at gyn klarer å se det på ultralyd....

Anonymous poster hash: ce9a3...cd8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144100142-bl%C3%B8dning-i-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en del små blødninger. Var verst frem til uke 19 ca. Har kun blødd en gang etter det i uke 26. Legen min sier at det absolutt ikke er farlig for fosteret, er bare jeg som har en lett blødende livmortapp.

Vet du hvor du blør fra da?

Anonymous poster hash: 47431...238

I mitt første svangerskap blødde jeg veldig ofte! Nesten hver dag fra uke 7 og fram til hun kom dagen før termin! Mengden blod varierte veldig og lå ofte inne til observasjon.. De utførte så mange gyn.underskøkelser at jeg ikke har telling på hvor mange det ble til slutt og de fant aldri ut hvor blodet kom ifra. Jeg fikk ei frisk og rask frøken som nå er 1år! :) Så lenge de ikke finner noe galt, syns jeg ikke du skal bekymre deg så mye :) Men ta kontakt med lege når du blør! De bør sjekke og følge nøye opp :)

Har blødd 3 ganger hittil. Tidligst var i uke 23. Og blør fortsatt nå i uke 32. Men jordmor har sjekka at babyen har det bra, livmorhalsen er lang og umoden og morkaken ligger fint (ikke i veien for åpningen). Så man kan blø ofte og lenge uten at det er fare på fære! ;) men skjønner at du er nervøs, det var jeg også de første gangene. Men det er betryggende å vite st svært mange får blødninger i løpet av svangerskapet og at det som oftest er helt ufarlig ;) kroppene våre er komplekse "maskiner" som lager helt nye mennesker fra bunnen av... litt lekkasje nå og da kan oppstå fra hvilket som helst verksted ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...