Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Min datters lærer svarer ungene så spydig hele tiden. "Det driter jeg i" er et utsagn hun kommer med hele tiden! Er dette ok for en lærer å si til barn? Barn på ti- ellve år. Blir helt sjokkert. Hun er relativt nyutdannet, hun kan vel være i slutten av tjueårene tenker jeg. På foreldresamtalen virket hun overlegen og selvsikker som fy. Ungene forteller ofte om urettferdig behandling, og de liker henne virkelig ikke. Bør jeg ta dette opp? Anonymous poster hash: d854c...61a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Dette tar du opp med en gang i morgen. Slik svarer man ikke barn. Hilsen lærer Anonymous poster hash: edf0b...8cc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Da gjør jeg det. Jeg kunne aldri i mitt liv svart mine barn at det driter jeg i, så reagerer veldig på at andre gjør det. Tenkte kanskje jeg var en smule hysterisk, men godt å høre at noen andre er enig. Takk for svar Anonymous poster hash: d854c...61a
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Et forbilde svarer virkelig ikke slik. Ta det opp du :-). Anonymous poster hash: 4afba...970
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Det skal jeg (eller muligens mannen, han er tøffere en meg ) Omformulerer forresten mitt forrige innlegg fra kunne ikke svart mine barn slik til kunne ikke svart NOEN barn slik. Ikke voksne heller, for den saks skyld.. Anonymous poster hash: d854c...61a
Gjest Julia1984 Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Ja, dette tar dere opp. Jeg er lærer og slik prater man ikke til elever uansett alder. Heller ikke egne barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå