Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal begynne utdanning nå. Har erfaring fra bhg og butikk men kan ikke se for meg og gjøre noen av delene for alltid. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utdannet sykepleier :)
Har tidligere jobbet i barnehage, på bokhandel, som vaskedame og arkivert en haug med papirer hos en bedrift. Trivdes utrolig godt i barnehage, og koser meg som sykepleier. Har planer om å ta videreutdanning ettehvert som barnesykepleier eller helsesøster tror jeg.
Etter alle disse jobbene kjenner jeg at jeg trives best når jeg får jobbe med mennesker, det gir mye å kunne hjelpe andre.

Skrevet

Jobber som sykepleier på barneavdeling :) nyutdannet i sommer. Tidligere har jeg jobbet på sykehjem, sykehus, dagsenter og ellers rundt i helsevesenet som assistent.

Anonymous poster hash: 9b3d5...f13

Skrevet

Ingen utdanning

Har mitt eget A/S med 12 ansatte som skal utvides med 4 nye stillinger i 2014 pga nye kontrakter

Anonymous poster hash: 94904...4dc

Skrevet

Jeg har generell studiekompetanse og fagbrev i både sikkerhetsfaget og kontor- og administrasjonsfaget, men jeg jobber nå som lagermedarbeider. ;) Hvis jeg får forstette her så er planen å ta lager og logistikk fagbrevet. ;) Til info, før jeg starta læretidene mine ville jeg bli eiendomsmeger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...