Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Kjenner det begynner å verke sånn smått i tannkjøtte, og det vil bare bli verre. Men vet ikke hvilken tannlege jeg skal gå til nå, har snart vært innom alle i byen her pga tannkjøttbetennelse. Alle renser og gir antibiotika, og problemet blir løst for en stund. Og hver gang får jeg satt opp time til fjerning av visdomstanna, som er grunnen til betennelsen. Og hver gang må jeg avbestille. Jeg tørr rett og slett ikke å innrømme at jeg ikke har råd til å fjerne den. Jeg har flere hull i andre tenner, samme opplegg der, jeg har ikke råd. Så hva gjør jeg, jo jeg bytter tannlege hver gang, for så å ringe hver gang å si at jeg har fått det fiksa ett annet sted. Det er jo snart ikke tannleger igjen i byen å ty til Jeg tørr ikke spør samboeren min om penger til det heller, for han drar hele mat budsjette og større andel av regninger alene, men jeg har kun 1 brøkdel av utgiftene, men alle kr jeg tjener gå til de få utgiftene jeg har for det er umulig å få mer jobb her. Syns undersøkelse og briller/linser skule jeg og hatt, men i stede for går jeg med konstant vondt i øyne og hode. Har prøvd å hinte om penger til slike ting i julegave, men det nekter han å gi meg. Føler meg så forbanna ubrukelig og mislykka. og murringa i tannkjøtt minner meg på det- Anonymous poster hash: b07dc...ad4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Corsydol? Anonymous poster hash: 9061d...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå