Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #26 Skrevet 26. november 2013 Pleier ikke bilder vi ikke selv har rettigheter på å bli sletta av mod? I alle fall, så inneholder denne http://daisishome.blogspot.no/ bloggen bilder av et hjem hvor samtlige ting i denne tråden har blitt nevnt. Anonymous poster hash: 76047...870 Å fytti rakker'n! Anonymous poster hash: 7e369...e55
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #27 Skrevet 26. november 2013 Pisserens?? Har jeg gått glipp av noe? :-) En av brukerne her hadde funnet prinsesse-bokstavene sine omorganisert til pisserens så vidt jeg husker. Hun hadde latt det stå sånn Anonymous poster hash: 9d352...af0
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. november 2013 #28 Skrevet 26. november 2013 Hater vel ikke, men missliker og er lei av trenden med hvite lyse vegger/tak mørke gulv og gjerne svar sofa og mørkebruntish salongbord... Var/er så mange som har/sku ha det sånn en periode.... Gjerne med all dekor andre møbler i samme sjanger som salongbordet.... Også alle disse kjøkkenene med kjøleskap etc i rustfritt stål. Noe så stygt som rustfritt stål, var/er så trendy. Skjønner det ikke. Jeg liker bedre farger, og særpreg, asymmetri og personlighet jeg.... Ellers er det veldig lite jeg bryr meg om hva folk har av interiør. Men når alle skal "ha det likt" blir det kjedelig. Føler at man kommer til det samme hjemmet hver gang...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. november 2013 #29 Skrevet 26. november 2013 Pleier ikke bilder vi ikke selv har rettigheter på å bli sletta av mod? I alle fall, så inneholder denne http://daisishome.blogspot.no/ bloggen bilder av et hjem hvor samtlige ting i denne tråden har blitt nevnt. Anonymous poster hash: 76047...870 Oioioi, her var virkelig alle fyfy-interiøret samlet på en plass ja. Her var det både veggord, paljettputer, pallebord, fattigmannssølv, englevinger, hvitt på hvitt osv osv. Ble litt overveldet av hele greien egentlig.... Anonymous poster hash: 74d82...ec3 Den svære taklampa/lysekrona var litt mallplassert da. Passa ikke med resten av "stilen". Blei to much for meg ass...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #30 Skrevet 26. november 2013 Hæ? Er det virkelig teit med bilder av familien på veggen?....🙊 Sånn utenom dét spørsmålet, jeg synes ikke det er veldig fint med slik sofa i furu med rødt/grønt trekk på putene. Grøss og gru. MEN det er bedre enn den hvite sofaen til svigerinnen min, som jeg ikke tør sitte i. Anonymous poster hash: 8b0c9...138
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #31 Skrevet 26. november 2013 Nja... For mye av veggord, eller det samme som alle har. Min mann som bryr seg katta om interiør spyyyr av veggord og bokstaver. Men de der pleddene som ligger "slengt" får meg til å klø i fingrene etter å rydde litt i sofaen! Og de som har 70 pynteputer i sofa og stoler. Det er greit med noen men hvirfor overlesse en tre seter slik at to stk må klemme seg inn mellom alle putene? Ugler er ikke fint, heller ikke de putene med portrett på. Og engler... engler genererelt er jeg bare sååå lei av! Og rekved bord! Ha ha ha liker visst ingenting lenger når jeg tenker meg om Liker sofaer med sjeselong da! Og grå nyanser på veggene. Anonymous poster hash: aa10a...808
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #32 Skrevet 26. november 2013 Sagt det før, og sier det igjen. Når du kommer inn i et nord-norsk hjem, hvor det står Welcome to our lovely home, så blir det rart i mitt hode. Det er så langt fra virkeligheten som mulig. Anonymous poster hash: e1fea...464
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. november 2013 #33 Skrevet 26. november 2013 (endret) Hater vel ikke, men missliker og er lei av trenden med hvite lyse vegger/tak mørke gulv og gjerne svar sofa og mørkebruntish salongbord... Var/er så mange som har/sku ha det sånn en periode.... Gjerne med all dekor andre møbler i samme sjanger som salongbordet.... Også alle disse kjøkkenene med kjøleskap etc i rustfritt stål. Noe så stygt som rustfritt stål, var/er så trendy. Skjønner det ikke. Jeg liker bedre farger, og særpreg, asymmetri og personlighet jeg.... Ellers er det veldig lite jeg bryr meg om hva folk har av interiør. Men når alle skal "ha det likt" blir det kjedelig. Føler at man kommer til det samme hjemmet hver gang... https://www.google.no/search?q=interi%C3%B8r&client=firefox-a&hs=dwn&rls=org.mozilla:nb-NO:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BymVUpuGJuHqygOc1oCADg&ved=0CFQQsAQ&biw=1366&bih=639#facrc=_&imgdii=_&imgrc=7judnFmelDi_AM%3A%3BmNpNTTFMN-PSOM%3Bhttp%253A%252F%252Fdhh.no%252Fcms%252Fwp-content%252Fuploads%252F2011%252F01%252FSandvik-Interi%2525C3%2525B8r-01.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fdhh.no%252Fkatalog_hus%252Fsandvik%252F%3B800%3B533 Nesten sånn jeg mener, bare at gjerne mørkere gulv, og malt trepanel og ikke glassbord, men i samme fargenyanse. Hadde flere forskjellige venner/bekjente/familie som alle pussa opp sånn omtrent samtidig. Kjedelig. https://www.google.no/search?q=interi%C3%B8r&client=firefox-a&hs=dwn&rls=org.mozilla:nb-NO:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BymVUpuGJuHqygOc1oCADg&ved=0CFQQsAQ&biw=1366&bih=639#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5jkS3ng6RcjIFM%3A%3BnqxHV4tv2keJ0M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.drivved.no%252Fwp-content%252Fuploads%252F2010%252F08%252FElle-interi%2525C3%2525B8r-3.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.drivved.no%252F%253Fattachment_id%253D1935%3B1241%3B770 Dette her er helt stilkræsj for meg, hadde vært stilig uten de fordømt stygge hvitevarene i rustfritt stål. Endret 26. november 2013 av Scaniabusslastebilmjau
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #34 Skrevet 26. november 2013 Pisserens?? Har jeg gått glipp av noe? :-)Hjemme hos meg (som startet tråden om lysfatene) ... Her blir "PRINSESSE" til stadighet stokket om på. Min favoritt er "SS PENISER" Anonymous poster hash: 5fae7...10a
skjotta Skrevet 26. november 2013 #35 Skrevet 26. november 2013 Nja... For mye av veggord, eller det samme som alle har. Min mann som bryr seg katta om interiør spyyyr av veggord og bokstaver. Men de der pleddene som ligger "slengt" får meg til å klø i fingrene etter å rydde litt i sofaen! Og de som har 70 pynteputer i sofa og stoler. Det er greit med noen men hvirfor overlesse en tre seter slik at to stk må klemme seg inn mellom alle putene? Ugler er ikke fint, heller ikke de putene med portrett på. Og engler... engler genererelt er jeg bare sååå lei av! Og rekved bord! Ha ha ha liker visst ingenting lenger når jeg tenker meg om Liker sofaer med sjeselong da! Og grå nyanser på veggene. Anonymous poster hash: aa10a...808 weeee! jeg har sofa med sjeselong OG gråfarge på veggene!!!! søsteren min har de fleste av tingene som nevnes her. dvs, hun pleide å ha alt hvitt og sukkersøtt men nå har hun begynt å blande inn svart (de stripete vasene som nevnes her har hun en haug av, lyshusene har hun alle av, den der støgge plastikk lampa har hun osv....) og hun synes jeg er håpløst umoderne og dårlig med interiør. hun skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikser opp og steller selv om jeg prøver å forklare henne at huset mitt er slik JEG vil ha det, og da blir det ikke samme behov for å forandre som når du har huset ditt slik som alle andre vil ha det.....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #36 Skrevet 26. november 2013 Hater og hater, men jeg er lei veggord, store bokstaver, pyntebur (!!!) og helt hvite hjem... Anonymous poster hash: 5b777...9e9 Hoho..hva er et pyntebur?Anonymous poster hash: 8e83f...73c Det kan du spørre om... Har sett flere "pynte" opp med noe som kan ligne fuglebur.. Runde... Ser helt malplassert ut... Anonymous poster hash: 5b777...9e9
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #37 Skrevet 26. november 2013 willow tre-figurer! de er jo skikkelig creepy uten ansikter :S:S Anonymous poster hash: 0aee6...930
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #38 Skrevet 27. november 2013 Sagt det før, og sier det igjen. Når du kommer inn i et nord-norsk hjem, hvor det står Welcome to our lovely home, så blir det rart i mitt hode. Det er så langt fra virkeligheten som mulig. Anonymous poster hash: e1fea...464 En kompis av mannen fant ut at samboeren var på weekendtur med elskeren, og ikke venninner. I fullt raseri gikk han løs på alle de sukkersøte veggordene med oransje maling. Home JÆVLA home, over Always kiss me goodnight malte han kyss meg i ...., 3 er en for mye!!! Etter elsk meg mest når jeg fortjener det minst skrev han; JA VEL!!!??? Husker ikke alle for det var mange, men var mye styr å pusse opp igjen etter at hun ble tilgitt Anonymous poster hash: 91cd1...c67
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #39 Skrevet 27. november 2013 Dødninghoder bla på kopper (Milla boutique) og som telysholdere (Kosta boda). Mulig noen syntes det er tøft, men for meg blir det halloween akti, og dessuten kjenner jeg ikke godfølelsene krype på av å se hodeskaller. 'Moteslavehjem' syntes jeg vitner om lav selvtillit. 'Loppishjem'. Det ser ut som det meste er kjøpt på loppa. Slitt og ekkelt. Jeg syntes det kan sammenlignes med ei slitt bukse - det er ikke stilig, det ser bare sjuskete ut. Engler og krusifikser kjøpt bare fordi det er mote. Buddha likeså. Er de damene klar over at religionen syntes menn er mer verdt?! Sort dør kjøpt bare fordi det er så moderne (hva med å tenke selv hva som er pent?) Alle andre farger enn rødt/lilla til jul Jul er tradisjon for meg, så ikke kødd med fargene takk 😊. Rosa stor plastblomst lampe fra IKEA på jenterom. De som bare har kostbare merker på møbler/interiør og kjøper kun merker fordi de er så usikre. Må jo bare ha Kartell, Missoni, Verner Panton osv. Puuuh. Nå fikk jeg det ut. Anonymous poster hash: efb6e...0c0
Gjest meg&mini Skrevet 27. november 2013 #40 Skrevet 27. november 2013 Bokstaver, skrift på veggen og lysekrone. Jeg synes også at en vegg med en skrikende tapet er lite fint.
Gjest meg&mini Skrevet 27. november 2013 #41 Skrevet 27. november 2013 Pleier ikke bilder vi ikke selv har rettigheter på å bli sletta av mod? I alle fall, så inneholder denne http://daisishome.blogspot.no/ bloggen bilder av et hjem hvor samtlige ting i denne tråden har blitt nevnt. Anonymous poster hash: 76047...870 At noen orker å bo sånn....
PrinsesseHengepupp Skrevet 27. november 2013 #42 Skrevet 27. november 2013 Jeg hater først og fremst veggord (tror jeg spyr neste gang jeg ser "carpe diem" malt på en vegg!), pyntebokstaver formet til f.eks ordene HOME og LOVE, pelspledd, vimpler, lysestaker i fattigmannssølv, paljettputer, gamle, slitte dører som sengegavler, pallebord, med eller uten digre hjul, madonnafigurer, pidestaller, englevinger (herregud, jeg så i en blogg at de hadde festet noen digre noen bak på hver eneste spisestuestol! ), ugler, telysholdere med glassmosaikk, gamle, slitne, smårutete vinduer som pynt, og "slitte" malte tremøbler som er splitter nye. Anonymous poster hash: 76047...870 What she said. Men jeg må innrømme at jeg eier en ugle på en matboks
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #43 Skrevet 27. november 2013 Pleier ikke bilder vi ikke selv har rettigheter på å bli sletta av mod? I alle fall, så inneholder denne http://daisishome.blogspot.no/ bloggen bilder av et hjem hvor samtlige ting i denne tråden har blitt nevnt. Anonymous poster hash: 76047...870 Jeg er 100% enig med deg, men er ikke dette helt den samme stilen som Villa Paprika kjører? Det er jo identisk. Jeg fatter ikke hvorfor så mange digger stilen hennes når den er helt uten originalitet! Anonymous poster hash: ccb4a...0e2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #44 Skrevet 27. november 2013 Alt som er mote og ikke personlig stil. Ugler og Madonna er helt greit bare det reflekterer hvem eieren er. Slike hjem som det er en million av er lite spennende. Anonymous poster hash: d5f01...5b5
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #45 Skrevet 27. november 2013 Fattigmannsølv,lysfat,at alt interiøret skal være beig/brunt.Ting i kurvmatriale,pallebord,kartell lampa,uordnet pledd som ligger slengt(men som er slengt slik med vilje).Det blir for kunstig,for mye Tm design møbler,duker/løpere.Ikke så glad i gardiner(ikke i mitt hjem).Bokstavpynt,veggdekor,for mye dilldall overalt,Isle Jakobsen sko som står til pynt i gangen,prismer overalt,glorete pynteting,speil hengene over sofaen,nye ting som ser gamle ut,puter som er oppstilt på gulvet(puter til pynt på gulvet).Grått og trist hjem hvor alt er overlesset og "perfekt". Anonymous poster hash: 113be...f71
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. november 2013 #46 Skrevet 27. november 2013 Sagt det før, og sier det igjen. Når du kommer inn i et nord-norsk hjem, hvor det står Welcome to our lovely home, så blir det rart i mitt hode. Det er så langt fra virkeligheten som mulig. Anonymous poster hash: e1fea...464 . He he, ser for meg nordnorske veggord som "flækk a dæ skoan, snask dæ inn å drekk kaffe"!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #47 Skrevet 27. november 2013 Bokstaver og "fyndord" er det mest fjollete jeg ser. Jeg tenker automatisk at slike mennesker har utrolig dårlig fantasi og dilter etter det mest tåpelige som sauer. Anonymous poster hash: 0a9c0...afb
Gjest vinterbrud Skrevet 27. november 2013 #48 Skrevet 27. november 2013 Det jeg ikke liker så godt,er trenden med grå vegger.Da får jeg lyst til å male det hvitt med en gang.Jeg liker heller ikke svarte lister rundt vindu og verandadører.
monson Skrevet 27. november 2013 #49 Skrevet 27. november 2013 type bohus og ikea printede bilder av typ marilyn monroe osv.. (Grøss..) veggord har blitt nevnt flere ganger go kan helt klart si meg enig. Ellers Så får jeg ganske fnatt av svarteskinnsofa hvertfall de som er slapp i skinnet. blæh.. Og generelt ikke glad i svart interiør.. Det er mye mere, hehe.. Men, dette er ting jeg virkelig ikke klarer!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #50 Skrevet 27. november 2013 Hater ikke interiør, men er ting jeg synes er mindre pent. Men er også mange ganger jeg synes andre har stilige hjem, selv om det ikke passer for oss. Jeg ser mye av det jeg liker er på manges "hatliste" her, men har ingen utpreget stil hos oss. Så, hva jeg ikke liker: er ikke så glad i sorte/ tremørke møbler i veldigmlyse rom. Synes det blir så harde kontraster. Anonymous poster hash: 9016d...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå