Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater først og fremst veggord (tror jeg spyr neste gang jeg ser "carpe diem" malt på en vegg!), pyntebokstaver formet til f.eks ordene HOME og LOVE, pelspledd, vimpler, lysestaker i fattigmannssølv, paljettputer, gamle, slitte dører som sengegavler, pallebord, med eller uten digre hjul, madonnafigurer, pidestaller, englevinger (herregud, jeg så i en blogg at de hadde festet noen digre noen bak på hver eneste spisestuestol! ), ugler, telysholdere med glassmosaikk, gamle, slitne, smårutete vinduer som pynt, og "slitte" malte tremøbler som er splitter nye.

Anonymous poster hash: 76047...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvit, hvitt og mer hvitt, til nød med litt "sølv" innimellom.

Anonymous poster hash: 346f6...1f1

Skrevet

Stort sett enig med deg ja.. ;) Jeg har også angst (!) for veggord og sånne jævla bokstaver...

Skrevet

HOME, LOVE og liknende ord på vegg eller hyller....

Skrevet

Kähler lyshus og vaser.

Skrevet

Synes det er rimelig fantasiløst med  Kahler lyshus og svart/hvitt vasersom de såkalte "interiør"frelste tror gjør dem til interiørguder ;) 

Anonymous poster hash: 2afd9...47e
Skrevet

Haha Stella!! :) Great minds.... 

Anonymous poster hash: 2afd9...47e
Skrevet

Veggord og hjemmelagde "staur-stiger" med englevinger på!

Skrevet

Kan ikke sette fingeren på en bestemt ting, men hater slike sterile, minimalistiske hjem. Helt blottet for personlig preg. Alt skal være så perfekt i design og det er samma søren om stolene/sofaen kjennes ut som kirkebenker bare de er tynne og spinkle nok.

Skrevet

Hater og hater, men jeg er lei veggord, store bokstaver, pyntebur (!!!) og helt hvite hjem...

Anonymous poster hash: 5b777...9e9

Skrevet

Hater og hater, men jeg er lei veggord, store bokstaver, pyntebur (!!!) og helt hvite hjem...

Anonymous poster hash: 5b777...9e9

Hoho..hva er et pyntebur?

Anonymous poster hash: 8e83f...73c

Skrevet

Hater ikke, men misliker slike sterile hvite hjem hvor alt skal være perfekt.

Skrevet

Alt som er overdrevent. Altså for mye shabby chic eller for mye minimalistisk, spiller ingen rolle. Syns det er skremmende at noen vil bo i et hjem som ser ut fra en katalog, blottet for enhver antydning av rot og liv.

Anonymous poster hash: 443d2...1c0
Skrevet

Alle disse fotografiene av beboerene er jeg ikke så begeistret for.

Bryllupsbilder, babybildene, familiebilder, gravidebilder, etc. Hos standar fotograf eller den nye standard fame fotograf!

Skulle jo tro en hadde blått blod alle sammen så glad man er i portretter.

Anonymous poster hash: b14d9...4b4

Skrevet

Alt som ser ut som en katalog eller et blad, uten spor av personlighet.

Skrevet (endret)

Veggord er vel det jeg misliker sterkest. Synes egentlig det er ganske harry...

Endret av Mamsen vil ha nr2!
Skrevet

Jeg klarer ikke å opparbeide meg interesse nok for andres hjem til å katogerisere noe interiør som hat.

Syns at det kan være fint med både veggord og fattigmannssølv, selv om man ikke finner sorten i mitt hjem.

Skrevet

Hat er et sterkt ord, og jeg har ikke for vane å ville kaste opp når jeg ser hjemmene til folk med mindre de er ekstremt skitne. 

Jeg kan likevel styre meg for veggord og bokstaver (bortsett fra de som staver pisserens... Jeg ler fortsatt)

Anonymous poster hash: 9d352...af0
Skrevet

Pleier ikke bilder vi ikke selv har rettigheter på å bli sletta av mod?

I alle fall, så inneholder denne http://daisishome.blogspot.no/ bloggen bilder av et hjem hvor samtlige ting i denne tråden har blitt nevnt.

Skrevet

Har ikke sett dem i virkeligheten, men har lyst til å nevne de som kan kalles New Age-hjem. Der hele rommet er fylt av eksotiske stoffer i ulike former, og det er eksotiske gudestatuer, smykker, fjær, Peace and Love, hemp, o.l.

Skrevet

Pisserens?? Har jeg gått glipp av noe? :-)

Skrevet

Pleier ikke bilder vi ikke selv har rettigheter på å bli sletta av mod?

I alle fall, så inneholder denne http://daisishome.blogspot.no/ bloggen bilder av et hjem hvor samtlige ting i denne tråden har blitt nevnt.

Oioioi, her var virkelig alle fyfy-interiøret samlet på en plass ja. Her var det både veggord, paljettputer, pallebord, fattigmannssølv, englevinger, hvitt på hvitt osv osv. Ble litt overveldet av hele greien egentlig....

Anonymous poster hash: 74d82...ec3

Skrevet

Får fnatt av å se slike betongbokstaver som står både i vinduskarmer og på hyller. Gjerne LOVE, HOME eller FAMILY. Skjønner heller ikke hvorfor folk putter slike "plastdiamanter" på ulike lysfat og dekorasjoner. Trodde de hadde gått over til å bli tilbehør i Kaptein Sabeltann-kostymer, men jammen ser jeg de innimellom på blogger og hos venner og bekjente. 

Håper folk får nok av ugler også, etter hvert. Jeg ser stadig uglelykter, ugleputer, uglefigurer, uglelamper, uglebilder, uglelys og bare masse ugler!

Skrevet

Også disse pleddene overalt! Jeg får helt fnatt av disse pleddene som så tilfeldig ligger slengt over sofan eller i senga. Villapaprika er helt ekstrem, syns jeg ser pledd i annenhvert bilde hun legger ut..

I min bok skal pledd brettes sammen etter bruk!

Som. f.eks:

http://villapaprika..../tidlig-lordag/

http://villapaprika..../11/vinterpust/

http://villapaprika....lir-fort-morkt/ (Her det pledd MED stjerner på........... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...