Gå til innhold

Mandelopererte barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge brukte barnet ditt smertestillende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker, og vi slet med å få det i henne. Men hun trengte det, etter 8-9 dager trappet vi litt ned.

Skrevet

Føler vi har trappet opp dag 7-9. Hu har sinnssykt vondt. Særlig kveld og natt. Kjennes skikkelig vondt i ørene sier hu. Forstått det sånn at skorpen begynner løane.

Skrevet

Hu er ikke vanskelig få i det. Hu ber om det selv pga smertene.

Skrevet

2 uker

Anonymous poster hash: 088d2...9d8
Skrevet

Lenge, men vi var uheldige. Skorpene løsnet på dag 8 og blødningen startet igjen så vi måtte med blålys og sirene tilbake til sykehuset for å brenne av blodkar (?). Dermed starta vi på en måte på nytt. Men to uker er nok ikke så uvanlig.

Forresten, ikke for å skremme deg men gjør som sykehuset råder til: ha direktenummer klart ved telefonen om dette mot all formodning skulle skje dere, for da er det faktisk hastverk og blør noe helt forferdelig.

Anonymous poster hash: 341f4...eed
Skrevet

Vi er på dag 9 inkludert operasjonsdagen. Ang denne skorpen, ser man noe til den? Ser kun i halsen hennes det hvite "belegget" er blitt mindre. Hu har stoore smerter og smertestillende fungerer. Men virkningen går fort over og hu trenger stadig påfyll.

Når dere fikk de blødningene, ringte dere ambulansen og så sykehuset, eller?

Skrevet

Vi er på dag 9 inkludert operasjonsdagen. Ang denne skorpen, ser man noe til den? Ser kun i halsen hennes det hvite "belegget" er blitt mindre. Hu har stoore smerter og smertestillende fungerer. Men virkningen går fort over og hu trenger stadig påfyll.

Når dere fikk de blødningene, ringte dere ambulansen og så sykehuset, eller?

Jeg tror ikke vi så skorpen (det er mange år siden nå). Tok både mandler og polypper, vet ikke om det gjør noen forskjell.

Vi hadde fått et nr på sykehuset som vi ringte, direkte på avdelingen så de var klare, antakelig, siden han måtte rett full fart inn på operasjonsbordet, og så sendte de ambulanse. Hvis du ikke har fått noe slikt i info fra sykehuset ville jeg bare ringt 113. Men som sagt, det skjer antakelig ikke dere - de sa det skjedde i noe sånt som 3 prosent av tilfellene... jeg vil bare at du skal være forberedt for det var skremmende.

Skrevet (endret)

Mine brukte kun noen få dager, mens jeg som voksen brukte smertestillende i 10 dager, for så å kutte helt etter 14 dager.

Hvis hun ikke merker tegn til at smertene reduseres de neste par dagene, bør det sjekkes opp for infeksjon.

Endret av HvittHus
Skrevet

Forresten fikk barnet også en infeksjon som vi måtte ha antibiotika for, mulig det også forlenget prosessen.

Skrevet

Vi har fått med skriv med tlf nr, men ikke noe beskjed hvordan vi skal gjøre det dersom det blir blødninger. Kun at dette er veldig sjeldent og at vi selselvsagt må inn igjen.

Har tatt både mandler og polypper hun her også.

Mest "bekymret" over smertestillendebruken. Vill ikke at hun har vondt. Håper det hele er over snart.

Skrevet

Vi har fått med skriv med tlf nr, men ikke noe beskjed hvordan vi skal gjøre det dersom det blir blødninger. Kun at dette er veldig sjeldent og at vi selselvsagt må inn igjen.

Har tatt både mandler og polypper hun her også.

Mest "bekymret" over smertestillendebruken. Vill ikke at hun har vondt. Håper det hele er over snart.

Dra og få sjekket det med smertene, kan hende det er en infeksjon. Stakkars lita, håper det gir seg snart.

Skrevet

Ja det er ikke koslig:( Viss hun har like vondt imorgen kveld og natt får jeg ringe sykehuset torsdag morgen å høre med de!

Skrevet

Ja det er ikke koslig:( Viss hun har like vondt imorgen kveld og natt får jeg ringe sykehuset torsdag morgen å høre med de!

Har hun noe feber? I så fall er det infeksjon og bør behandles i morgen.

Skrevet (endret)

Nei ingen feber. Har fulgt med hver dag; ) Var litt varm de første dagene etter som kunne være normalt. Men ikke vært noe varm med feber ellers:)

Endret av craZy&roCkaNattTerorist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...