Mamma&LilleKrølle Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Tenker jeg skal kjøpe mange forskjellige bokser/flasker øl...Men hvordan lage kalenderen fin?
Ziva Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg har en ølkasse og pakker inn hver øl for seg og setter dato (1-24 desember) på pakken (ølen).
*Nøtta* Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Jeg har byttet ut ølen med Cola på glassflasker, da min eeeelsker desse flaskene. De står også i en fin og rød liten "veske" så det er bare å sette på nr-lapper. Voila!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Du kan gjemme en og en et sted i huset og gi han et hint, så kan han lete etter de:) Eller gjemme alle på en gang så må han finne riktig nummer... Anonymous poster hash: f9a8d...71f
Gjest Kira Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Jeg har en ølkasse og pakker inn hver øl for seg og setter dato (1-24 desember) på pakken (ølen). Samme her! Lyst øl i begynnelsen av mnd, deretter mørkere og mørkere
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Oppfordring til alkoholisme! Husk at det er barn i hus! Anonymous poster hash: 6d41d...c86
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Oppfordring til alkoholisme! Husk at det er barn i hus! Anonymous poster hash: 6d41d...c86 Skjerpings! Det er det da ikke. Det er sa ikke gitt at man drikker en øl hver dag selv om man har en ølkalender! Jeg kjenner en del som har det hvert år, med spesialøl i. Det som stort sett skjer, er at man sparer ølen sin til en dag kompisene kommer på besøk (for å se fotballkamp) og så koser de seg med å dele alle ølene seg imellom. Eller ølen varer tuli langt utpå nyåret. Anonymous poster hash: 95e83...2eb
Mamma&LilleKrølle Skrevet 27. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2013 Han drikker aldri øl midt i uka, derimot så drikker han hver helg. Så han sparer vel ølet til helgene da. Øl kjøper han jo uansett, men d må jo være litt artig å få litt andre sorter i kalenderen siden han liker å prøve ut nye smaker
Følelsesvims Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 Jeg har gjort dette i gave før, bare obs at det blir veeeeldig dyrt! Endte opp med at han som fikk gaven laget et scoringssystem for å holde kontrollen på hvilke han likte og kom til å kjøpe igjen Gøy var det, men fy for et mas å finne 24 sorter øl....!
*tingeling* Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 Det er da heller ikke så farlig å drikke 1øl hver dag i desember? Blir vell neppe full på 1øl!!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå