Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Ser denne positiv ut, tatt i kveld. I morres var streken betydelig svakere, tidligere har den ikke syntes. Bør jeg hoppe på mannen i kveld? ;-)Tar nok test i morgen tidlig også uansett. Er det slik at selve eggløsningen kommer når LG nivået synker igjen? Hilsen fersk eggløsningstester/ prøver Anonymous poster hash: f8d3e...3b3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Anonymous poster hash: f8d3e...3b3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Anonymous poster hash: f8d3e...3b3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Ifølge bruksanvisningen skal strekene på en slik eggløsningstest være helt like, eller teststreken sterkere enn kontrollstreken, for at den er positiv. Men den er nok ikke langt unna, så jeg ville hoppet på mannen både i kveld og imorgen!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Han skal få kjørt seg nå de nærmeste dagene ja...hoho... Får stikke innom badet, rydde i "busken" og ta på det lekre undertøyet. ;-) Anonymous poster hash: f8d3e...3b3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Han skal få kjørt seg nå de nærmeste dagene ja...hoho... Får stikke innom badet, rydde i "busken" og ta på det lekre undertøyet. ;-) Anonymous poster hash: f8d3e...3b3 Hehe, kjenner jeg deg, tro?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Streken er lik i dag også, skal ta en ny til kvelden, se om den blir noe sterkere. Dette her er nesten for spennende. Tatt tempen hver morgen, den ligger på 36,2-36,3 hver morgen før jeg står opp, får se om den kansje begynner å stige litt om noen dager. Anonymous poster hash: f8d3e...3b3
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Det er nå bare å ha så mye sex man kan og orker, så sitter det vel før eller siden uansett!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 Det er nå bare å ha så mye sex man kan og orker, så sitter det vel før eller siden uansett! Sant nok, jeg startet med testene mest for å sjekke om syklusen min kommer skikkelig i gang etter mange år med hormonprevensjon. Men blir jo litt ekstra ivrig, gøy på både den ene og den andre måten dette. Håper på positiv geaviditetstest til jul, det hadde vært tidenes julegave å gitt mannen <3 Anonymous poster hash: f8d3e...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå