Gå til innhold

Eggløsningstest eksperter!! I need som help!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser denne positiv ut, tatt i kveld. I morres var streken betydelig svakere, tidligere har den ikke syntes.

Bør jeg hoppe på mannen i kveld? ;-)Tar nok test i morgen tidlig også uansett. Er det slik at selve eggløsningen kommer når LG nivået synker igjen?

Hilsen fersk eggløsningstester/ prøver

Anonymous poster hash: f8d3e...3b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe bilde..

Skrevet

post-42-0-64018800-1385499619_thumb.jpg

Skrevet

post-42-0-64018800-1385499619_thumb.jpg

Skrevet

Ifølge bruksanvisningen skal strekene på en slik eggløsningstest være helt like, eller teststreken sterkere enn kontrollstreken, for at den er positiv. 

Men den er nok ikke langt unna, så jeg ville hoppet på mannen både i kveld og imorgen! ;)

Skrevet

Han skal få kjørt seg nå de nærmeste dagene ja...hoho... Får stikke innom badet, rydde i "busken" og ta på det lekre undertøyet. ;-)

Skrevet

Han skal få kjørt seg nå de nærmeste dagene ja...hoho... Får stikke innom badet, rydde i "busken" og ta på det lekre undertøyet. ;-)

Hehe, kjenner jeg deg, tro? ;)

Skrevet

Streken er lik i dag også, skal ta en ny til kvelden, se om den blir noe sterkere. Dette her er nesten for spennende. Tatt tempen hver morgen, den ligger på 36,2-36,3 hver morgen før jeg står opp, får se om den kansje begynner å stige litt om noen dager.

Skrevet

Det er nå bare å ha så mye sex man kan og orker, så sitter det vel før eller siden uansett! ;)

Skrevet

Det er nå bare å ha så mye sex man kan og orker, så sitter det vel før eller siden uansett! ;)

Sant nok, jeg startet med testene mest for å sjekke om syklusen min kommer skikkelig i gang etter mange år med hormonprevensjon. Men blir jo litt ekstra ivrig, gøy på både den ene og den andre måten dette. Håper på positiv geaviditetstest til jul, det hadde vært tidenes julegave å gitt mannen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...