Gå til innhold

Hva er den status greia på fb nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg blir lesbisk" 

"Typen har fått ny jobb. vi flytter til kina!"

"Jeg vil ha et barn til"

Osv osv

Anonymous poster hash: f92f4...ff8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, er det en greie ja. Så at en hadde skrevet at hun "blir lesbisk", men orket ikke bry meg mer om det og tenkte at det var et lite utbrudd over en irriterende mann eller noe. 

Skrevet

Åh, er det en greie ja. Så at en hadde skrevet at hun "blir lesbisk", men orket ikke bry meg mer om det og tenkte at det var et lite utbrudd over en irriterende mann eller noe. 

hahaha :-)

Skrevet

Samtlige av disse statusene ,type, jeg vil adoptere en ape og lignende, har stått uten likes og kommentarer.

Så, særlig interessant ,kan det umulig være....

Jeg aner ikke hvorfor de skriver det ....

Skrevet

Vet ikke, men sikkert bare enda en sånn "nå lurer vi gutta" melding... Litt utbrukt nå.

Skrevet

Samtlige av disse statusene ,type, jeg vil adoptere en ape og lignende, har stått uten likes og kommentarer.

Så, særlig interessant ,kan det umulig være....

Jeg aner ikke hvorfor de skriver det ....

Er en grunn til at de ikke får likes. Trykk liker å se hva som skjer ;)

Anonymous poster hash: d8e2e...cef

Skrevet

Samtlige av disse statusene ,type, jeg vil adoptere en ape og lignende, har stått uten likes og kommentarer.Så, særlig interessant ,kan det umulig være....Jeg aner ikke hvorfor de skriver det ....

Er en grunn til at de ikke får likes. Trykk liker å se hva som skjer ;)Anonymous poster hash: d8e2e...cef

Næææh, det tør jeg ikke , du må si det ! ;p

Skrevet

Liker eller kommenterer du statusen må du selv velge en av den type status å ha i 24t. Alle som liker eller kommenterer din status må da gjøre det samme...

Anonymous poster hash: 6005b...b0d

Skrevet

Jeg kommenterte, men fikk ikke svar :-/ 

Skrevet

Liker eller kommenterer du statusen må du selv velge en av den type status å ha i 24t. Alle som liker eller kommenterer din status må da gjøre det samme...

Anonymous poster hash: 6005b...b0d

Er det alt? Ingen hemmelig og skjult betydning? Og hva hvis man ikke skriver det som status, hvem blir sint da?

Nei, lurer på å slette hele fb, men det er nå en annen sak... :-)

Skrevet

Visst de flytter til kina så er jo det ganske stor nyhet da,så skjønner godt at de vil dele det med vennene sine på facebook.

At en person vil ha ett barn til er da bare koselig!

Skjønner virkelig ikke hvorfor du er så negativ om viktige ting som skjer i livet til vennene dine!

Anonymous poster hash: 93b34...73f
Skrevet

Det er jo så GØY med sånne lurerier på facebook! Verste jeg har vært med på var den med fellesmelding til samtlige venninner på facebook om å skrive hjerte i statusen og og til den som startet mekdingen, og skrive samme melding selv til alle mine vennninner. Og alt dette til støtte for bryskreft! Altså, jeg støtter rosasløyfe, osv, for da betaler man til FORSKNING. Jeg er likevel ikke FOR brystkreft fordi jeg ikke skriver hjerter over alt. Men det er jaggu noen som skal sende melding og spørre hva grunnen til at jeg ikke skriver hjerter er også. Blir matt....

Anonymous poster hash: a2dbf...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...