Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Er nå 2 uker siden jeg fødte, 4 sting invendig ved urinrøret (2 sting på hver side). Var på kontroll igår, alt så bra ut... Men det er så vondt når jeg står! Får skikkelig nedpress! Grønnsåpebad hjelper ikke.. Fler som har hatt det sånn og som kan si når det gikk over hos dere? Anonymous poster hash: 7f6f2...147
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Har du født flere ganger? Kan det være prolaps du kjenner? Anonymous poster hash: 5d4fa...951
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Nei, dette er første gang.. det kjennes ut som det ligger en bowlingkule på 10 kg inni der når jeg står. Rett og slett Anonymous poster hash: 7f6f2...147
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Å, jeg kjenner igjen følelsen, og føler veldig med deg! Jeg slet leeenge med dette, og til og med nå, 3 år etter fødsel, kan jeg få denne følelsen om jeg har stått/gått lenge. Ikke like ille lenger altså, og varer ikke like lenge heller. Det begynte vel å bli bedre etter 2-3 mnd tror jeg..beklager, sikkert ikke svaret du vil ha..men, "god bedring" Anonymous poster hash: b7b3d...8f6
Bustetroll Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 (endret) Nei, dette er første gang.. det kjennes ut som det ligger en bowlingkule på 10 kg inni der når jeg står. Rett og slett Anonymous poster hash: 7f6f2...147 ååh sånn hadde jeg det og! Føltes ut som om alt blodet i hele kroppen rant ned og samlet seg i dåsa:p Kunne født 10 dager etterhverandre, for å slippe den smerten i ettertid =/ Husker det var verst da jeg stod oppreist.. Da savnet jeg virkelig gravidmagen på bussen..... Jeg ble "ok" igjen etter 4-5 uker. Men fortsatt den dag i dag, 1 år senere, kommer følelsen tilbake hvis har stått/gått mye.. Spesielt når jeg har mensen :^) Endret 26. november 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Jeg hadde det også slik en stund etter fødsel... Veldig ubehagelig, men det gikk heldigvis over, kneip en del når det stod på da, for ble jo redd for at det skulle forbli sånn... Men som sagt, det gikk over Anonymous poster hash: 084db...28b
<3 2G <3 Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Har du begynt å knipe? Gjør øvelsene og følelsen blir bedre etter en stund når bekkenbunnen blir sterkere.
mrsmergaert Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Jeg har også hatt det sånn. Fødte for 5 uker siden og sleit myyye med det. Kunne ikke gå eller stå mer enn kanskje et kvarter av gangen før det gjorde vondt. Har blitt mye bedre nå og kjenner det bare innimellom. Knipeøvelser er gull!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 8 dager siden fødsel og sliter med det samme. Tør nesten ikke tisse for det blir blytungt når jeg tisser. Står oppreist og tørker meg. Auu! Kniper når jeg husker det, tenkt å legge "knipetimen" til når jeg ammer for å få rutine på det. Vondt å ha på bind også.. Anonymous poster hash: 73279...13f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Må stå når jeg tisser selv. Har drevet med knipeøvelser i et par dager Bør man gjøre knipeøvelser når man står eller sitter? Hva gir best effekt? Huff, ikke noe gøy dette her altså, får håpe det går over snart på oss Anonymous poster hash: 7f6f2...147
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Jeg liker best å knipe liggende egentlig. Da er skrittet helt fri for trykkbelastning fra ting jeg sitter på. Blir liksom fritt. Anonymous poster hash: 73279...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå