Gå til innhold

avlastning ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg er alene med datteren min på snart 1år. Ingen i faren sin familie vil se henne ,og jeg har ikke noen på min side som kan hjelpe til.. jeg har ikke noe fritid eller hatt søvn på evigheter. . Vet at dette hører med det å være ale e med ett barn.. jeg bare har så lyst til å kunne gå på kino eller være med venner ut en gang i blandt. ... er det slik at man kan søke om avlastning når barnet er helt friskt? Å er det egoistisk? Takk for alle svar. Hilsen sliten og ensom mamma

Anonymous poster hash: 1b2c8...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Homestart

Anonymous poster hash: 3dcbe...a95

Skrevet

min søster har besøksfamilie til sin datter via barnevernet, uten at det er noe gale, er godt for både mor og barn å ha litt tid borte fra hverandre fra tid til annen...utover det går det jo an å prøve å få en fast barnevakt, kanskje helsestasjonen vet hvor du kan hendvende deg

Anonymous poster hash: 5a862...b1f
Skrevet

Jeg har en venninne som fikk avlastning en helg i mnd fordi barnefar bodde langt unna og ønsket ingen kontakt med barna. Så jeg ville sjekket det ut nærmere

Anonymous poster hash: bb1c9...fe0

Skrevet

Oi så flott at denne tråden kom! Samboer og jeg har et ønske om å bli avlastningshjem, men vet ikke hvordan vi går frem for å søke om dette? Noen her med erfaring?

Anonymous poster hash: 10ab2...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...