Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Ja, jeg lurer på om dere kjøper dyre julegaver til barna deres, i tillegg til alt av andre kalendere...? For så og kjøpe leker på salg som starter i januar?? Gjør dere det? Anonymous poster hash: ad7db...b89
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøper neste års julegaver i januar;-) Anonymous poster hash: 24c30...88b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Kjøper ikke dyre leker til ungene til jul, og de får mest små nyttige ting i kalenderen, og jeg kjøper leker på salg i januar som legges til lagring til bursdagsgaver resten av året. Er det noe igjen i esken mot jul, så gir jeg det til organisasjoner som gir det videre til barn som trenger det. Anonymous poster hash: 46e56...3ed
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 I følge standardene som er her inne, så kjøper vi vel heller "billige" julegaver. Mulig vi kjøper leker på salg i januar hvis vi finner gode kjøp, men da blir det ikke gitt med en gang nei, så kort tid etter jul. Anonymous poster hash: 7cef0...0a4
Tjofsen Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Det er vel ikke så mye leker på salg i januar. Handler en del annet på salg som blir bursdags- og julegaver.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Kjøper 3 gaver til sønnen til Jul: én nyttig (skøyter), én litt stor (soldat øyen til Playmobil Pirates serien), og Octonauts DVD til strømpen. Er også satt begrensning på hvor mange pakker han skal få fra andre (1 per familie), så om ikke folk jukser vill det bli 9 gaver på han i år. Sjokoladekalender på deling med mannen, for oss er kalender en måte å telle ned til jul, ikke et redskap for å få flere gaver. Ja, vi er litt kjipe. Ikke tenkt å kjøpe tøy i januar, men mindre et presserende behov melder seg. Han er fullt utstyrt til vinteren og jeg aner ikke hvor mye han kommer til p vikse frem til neste vinter. Anonymous poster hash: 2dc2d...f02
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Min får sjokoladekalender til 10,-, leker jeg mener han kan lære noe av til jul - blir ca 500,- Ingen leker i januar, ungen har mer enn nok etter jul. Anonymous poster hash: 954f2...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå