Gå til innhold

Hvilken handleapp bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd?

Når det gjelder å skrive handleliste, finne oppskrifter og lage ukesmeny?

Anonymous poster hash: ca863...0ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som bruker handleapp?

Hva gjør dere andre? Lister?

Anonymous poster hash: ca863...0ea

Skrevet

Hva skal jeg med det? Er bare masete... Ordner med på egenhånd jeg... Liker det! 

Anonymous poster hash: d16dc...a65
Skrevet

Bruker spar sin, men bruker den kun til handleliste ikke til noe annet.

Har funnet ut at den er veldig kjekk om jeg skal til byen å handle annet enn mat også når det er en del ting jeg må huske på :-)

Skrevet

jeg har prøvd flere, men gidder ikke. for mye pes. dersom en av dem hadde inkludert priser slik at man kunne planlegge handleturen utfra pris ville det vært verdt bryet...

Skrevet

Bruker hodet mitt jeg , og tar en titt i kjøleskapet før jeg reiser ut på handling :)

Skrevet

Jeg bruker ikke app..men lapp:D

Anonymous poster hash: dc05a...2d1
Skrevet

bruker handle(L)app hiiihihiihihihihihi

Anonymous poster hash: 9bdc9...20f
Skrevet

Handleapp?????? Pleier stort sett å handle med bankkortet jeg, men det hender faktisk at jeg er så gammeldags at jeg bruker kontanter. Sjekker skuffer og skap før jeg drar for å handle, så jeg vet hva jeg trenger.

Anonymous poster hash: db0d2...bd4
Skrevet

Bruker OurGroceries. Den henger sammen med en nettside, en kan ha forskjellige lister, legge inn sine egne varer, lagre ingredienslister til oppskrifter.

Jeg kan sitte hjemme og oppdatere listen, og han får tingene inn på sin. Listen kan også sendes på mail.

Matvarene kan deles inn i kategorier, og både kategoriene og varene i dem kan legges i den rekkefølgen du ønsker.

Vi er veldig fornøyd, og har den lagt opp etter menybutikken hvor vi handler mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...