Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Vurderer å kjøpe den de har påtilbud til 349kr på Elkjøp. Aldri prøvd, men er så lei av barbering siden jeg må gjøre det når jeg dusjer- rekker det aldri på morgenen Hva er vondest av epilering og boksing? Anonymous poster hash: e69f0...ebc
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 HAHA! Skulle stå voksing Autocorrect!! Hi Anonymous poster hash: e69f0...ebc
mams87 Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 haha!boksing er sikkert vondest...bare tuller. Epilator er vondest, synes jeg.
th123 Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Brasiliansk voksing av underlivet mer deilig iforhold til å epilering av legger!! Hvertfall min mening
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøpte meg en epilator for ca 6 år siden, så strålende fornøyd, ingen mer barbering tenkte jeg..et fantastisk produkt! Nei! Det var det ikke, jeg var kanskje i det modigste laget, og gikk rett på musa (sorry, finner ikke bedre ord)..trodde jeg skulle dø, og etter ca 2 timer i helvete, og en vagina som så ut som en hamster på cellegift, kasta jeg hele driten i veggen. Nå er jo det lenge siden, og teknologien har sikkert blitt bedre, men jeg sverger til voksing i dag. Gjør det på en hudpleiesalong, og joda, er vondt det også, men mer på en "herregud, dette her er unødvendig irriterende" måte, i motsetning til epilatoren, som var vond på en sånn "Helvetes dritt person som fant opp dette her, jeg vil bite han eller ho i leggen" måte
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Jeg er fornøyd, jeg! Det er utrolig vondt de første gangene, så ble det bedre. Samme med voksing, det var også vondest første gangen. Har ikke prøvd på musa ennå, da, og nå spørs det om jeg tør etter den fargerike beskrivelsen ovenfor...! Anonymous poster hash: be1ae...a13
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Jeg epilerer under armene og eggene. Ja det er vondt. Ville aldri prøvd meg på musa. Jeg gjør det hver helg og det tar tid( mye lengre enn barbering og voksing) i tillegg må man vaske opp alle hårene som ramler av. Har holdt på i ca. 4-5 mnd og får se om dette er noe jeg vil gjøre for alltid. Anonymous poster hash: de71a...614
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Jeg epilerer under armene og eggene. Ja det er vondt. Ville aldri prøvd meg på musa. Jeg gjør det hver helg og det tar tid( mye lengre enn barbering og voksing) i tillegg må man vaske opp alle hårene som ramler av. Har holdt på i ca. 4-5 mnd og får se om dette er noe jeg vil gjøre for alltid. Anonymous poster hash: de71a...614 Epilerer under eggene :fnise: Høres spennende ut.... Anonymous poster hash: a9f03...6bf
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Jeg epilerer i dusjen jeg. Den jeg har kan brukes i rennende vann. Bruker mest barberhøvel. På leggene er det nesten godt å epilere fordi det napper litt bare. Vondere under armene, men unnagjort på 2 min i hver armhule:) Anonymous poster hash: 5f833...20c
Gjest meg&mini Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Jeg kjøpte meg en epilator for ca 6 år siden, så strålende fornøyd, ingen mer barbering tenkte jeg..et fantastisk produkt! Nei! Det var det ikke, jeg var kanskje i det modigste laget, og gikk rett på musa (sorry, finner ikke bedre ord)..trodde jeg skulle dø, og etter ca 2 timer i helvete, og en vagina som så ut som en hamster på cellegift, kasta jeg hele driten i veggen. Nå er jo det lenge siden, og teknologien har sikkert blitt bedre, men jeg sverger til voksing i dag. Gjør det på en hudpleiesalong, og joda, er vondt det også, men mer på en "herregud, dette her er unødvendig irriterende" måte, i motsetning til epilatoren, som var vond på en sånn "Helvetes dritt person som fant opp dette her, jeg vil bite han eller ho i leggen" måte HAHA! En hamster på cellegift!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå