Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 http://norsk.vaegtkonsulenterne.dk/landingpage Jeg var SÅ flink, gikk ned 25 kg på egen hånd, men det var lett, kutte ut en god del av søtsakene og brus, roet ned småspisingen og droppet runde nr 2 og 3 ved middagen. Startet å gå en tur pr dag osv. MEN, nå er jeg 2barnsmor, er alene med de, og har ikke bhg til de før til høsten igjen.. Lurer på hvordan dette vil gå, klarer ikke styre inntaket mitt lenger :/ Bruker maten som trøst, og spiser om jeg kjeder meg, blitt veldig opptatt av å putte noe i munnen hele tiden. Har jo ikke mulighet til å gå på treningsstudio eller noe, og er ikke bare, bare å ta med seg ungene på tur i 2-3 timer heller. Innsett at nå trenger jeg virkelig hjelp, jeg har fortsatt 35-40 kg igjen til normal vekt! Anonymous poster hash: 7ca66...6da
sologsommer Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Har ikke prøvet de, men vet at de er de mest populære i Danmark (væktkonsulenterne)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Hvis du etter å ha gått ned 25 kg fortsatt har 40 kg igjen, vil jeg tro at du er i fedmeklasse III og dermed har alvorlig helserisiko. Jeg vil anbefale deg å tenke på om gastric bypass - slankeoperasjon - kan være noe du kan vurdere. Ved stor overvekt/fedme viser all forskning at så mye som 97 - 98 % av de som slanker seg går opp til utgangsvekt eller litt over i løpet av en 5 års periode. Per i dag er det kun slankeoperasjon som har langvarig effekt ved fedme. Anonymous poster hash: d4604...81d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Hvis du etter å ha gått ned 25 kg fortsatt har 40 kg igjen, vil jeg tro at du er i fedmeklasse III og dermed har alvorlig helserisiko. Jeg vil anbefale deg å tenke på om gastric bypass - slankeoperasjon - kan være noe du kan vurdere. Ved stor overvekt/fedme viser all forskning at så mye som 97 - 98 % av de som slanker seg går opp til utgangsvekt eller litt over i løpet av en 5 års periode. Per i dag er det kun slankeoperasjon som har langvarig effekt ved fedme.Anonymous poster hash: d4604...81d Du kan ikke anta at det dreier seg om adipositas grad 3 utfra isolerte vekttall. Du trenger høyden med i beregningen også. Om HI er 170 cm høy og 110 kg har hun en BMI på 38, altså grad to. Bare til orientering. Anonymous poster hash: 475dd...a29
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Hvis du etter å ha gått ned 25 kg fortsatt har 40 kg igjen, vil jeg tro at du er i fedmeklasse III og dermed har alvorlig helserisiko. Jeg vil anbefale deg å tenke på om gastric bypass - slankeoperasjon - kan være noe du kan vurdere. Ved stor overvekt/fedme viser all forskning at så mye som 97 - 98 % av de som slanker seg går opp til utgangsvekt eller litt over i løpet av en 5 års periode. Per i dag er det kun slankeoperasjon som har langvarig effekt ved fedme. Anonymous poster hash: d4604...81d HI her. jeg kan love deg at jeg ikke er i fedmeklasse 3, jeg er 171 cm, veier 105 kg. Målet mitt har vært 65 siden jeg startet denne prosessen. Og om jeg så hadde hatt muligheten til fedme operasjon, så hadde det likefremt vært uaktuelt, kjenner til hele 8 stk(!!!) som har tatt slike operasjoner, og likevel endt opp rundt startvekta si, så man er ikke tryggere for å ikke gå opp i vekt igjen, om man tar en operasjon. Anonymous poster hash: 7ca66...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå