Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Innkalt til intervju - spesialpedagog. Det er antydet en varighet på 1.5 timer. Er dette vanlig, og hva kan jeg forvente meg? Har vært på flere intervjuer tidligere og fått jobben. Intervjuet har adri vart mer enn 1 time.... Anonymous poster hash: 8104b...19c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Innkalt til intervju - spesialpedagog. Det er antydet en varighet på 1.5 timer. Er dette vanlig, og hva kan jeg forvente meg? Har vært på flere intervjuer tidligere og fått jobben. Intervjuet har adri vart mer enn 1 time.... Anonymous poster hash: 8104b...19c Dytt Anonymous poster hash: 8104b...19c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Oj, det var lenge ja.....De intervjuene jeg har hatt har heller ikke vart mer enn 1 time, men kanskje de tenker at det er greit å ha litt margin å gå på? Tror ikke jeg ville tenkt at dette intervjuet skiller seg fra øvrige jdu har vært på. Men nå er ikke jeg hverken pedagog eller pedagogisk da Lykke til på intervju! Anonymous poster hash: 3cbb5...d8e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Det var det, satser på at de ønsker å ha litt å gå på. Takker for lykkeønskning! Anonymous poster hash: 8104b...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå