Gå til innhold

etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg på både romper og lår under svangerskapet mitt nå som snart er over og brystene, også har jeg gått opp 10 kg cirka magen min ser ut som jeg er 6-7 månder på vei men jeg er altså 8 månder på vei og da lurer jeg på om resten av kroppen utenom magen også blir mindre igjen? 

Anonymous poster hash: 27169...bc1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hææ?

Det var veldig dårlig formulert....

Anonymous poster hash: 51178...063

Skrevet

Jeg har lagt på meg på både romper og lår under svangerskapet mitt nå som snart er over og brystene, også har jeg gått opp 10 kg cirka magen min ser ut som jeg er 6-7 månder på vei men jeg er altså 8 månder på vei og da lurer jeg på om resten av kroppen utenom magen også blir mindre igjen?  Anonymous poster hash: 27169...bc1

Hei

Jeg hadde det som det da jeg var I siste måneden av svangerskapet mitt. Så jeg ut som jeg var 6 til 7 måneder på vei. Brystene mine ble større og jeg tror meste parten av lårene og rompa var mest vann. Nå to måneder senere har jeg gått ned 18 kilo . Altså mer enn før graviditeten. Jeg full ammer nå og går mye turer men tror det er ammingen som gjør mest for vekt tapet mitt.

Skrevet

Gjekk opp 18 kilo. Magen er heilt borte no ei drøy veke etter fødsel, lår og rumpe er ein god del større. Eg har gått ned att 10 av kiloane. Puppane er enorme synes eg, men dei blir nok slik så lenge eg ammar..

Skrevet

Siste svangerskapet gikk jeg opp 12 kg, stor rumpe og lår, men innen 1 mnd etter fødsel, så smatt jeg inn i olabuksene jeg brukte før svangerskapet, og hadde ekstra bevegelighet der :)

Anonymous poster hash: db58a...5b6
Skrevet

Gikk opp 10 kilo og ned 12 innen en uke etter fødsel. Kom inn i buksene innen en uke etter fødsel. Jeg hadde nok i praksis gått ned i vekt under svangerskap. ETterhvert var mye av klærne for store. Jeg har IKKE prøvd å gå ned i vekt men er nå mer enn 10 kilo lettere enn jeg var før svangerskapet. 

Anonymous poster hash: 38446...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...