Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hva tenker du..??? Evt erfaring? Anonymous poster hash: e0bed...7c0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg har 3 jenter. Eldste er vakker, mellomste har mest sjarme, og minste er supersøt. Her er det ingen tvil om at mellomste, med det litt spesielle utseendet, men med en fantastisk utstråling som får mest oppmerksomhet! Anonymous poster hash: 04acc...52e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Har jobbet 19 år i barnehage og min erfaring er NEI, absolutt ikke. Barn som krever mer pga. aktivitet, de er urolige, krevende på andre måter får nok mer oppmerksomhet fordi barnet krever det. Men fra de barnehagene jeg har jobbet i handler utseende ingenting. Hva er egentlig det motsatte av pene barn da? Synes tankemåten din er litt dårlig her. Anonymous poster hash: 60bff...6b7
Mandala Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Det tror jeg uten tvil at de får. Og jeg tar meg dessverre i det selv iblant.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Ja det får de..... Mine går for å være vakre , spesielt ene er nydelig og det er mye oppmerksomhet på han hele tida. Anonymous poster hash: d8ff7...64b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Det er forsket nå. Pene barn får mye mer oppmerksomhet:) Anonymous poster hash: 1cd13...ae7
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Som vi alle vet finnes det både vakre og mindre vakre babyer. Min datter er en klassisk vakker baby med symmetriske trekk, pene øyne og sjarmerende smilehull. Jeg klarer å se rent objektivt at hun er penere en mange andre babyer. Jeg er ofte ute med en venninne og hennes baby, som er i andre enden av skalaen. Hodet er fremdeles misformet etter fødsel, veldig oppstoppernese og han skjeler. Ingen tvil om hvem av de to som får mest oppmerksomhet... Og jeg ser min venninne blir litt snurt når alle skal "dikkedikke" med min og bare smiler raskt til hennes. Synes det er trist at det er sånn. For meg er alle barn like mye verdt uavhengig av utseende. Anonymous poster hash: c263b...7e5
Gjest Østfold-80 Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Ja,det gjør de nok desverre...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Nja.. jeg vil si at sjarmerende barn får mer oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 5161f...86a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Kanskje ikke pene barn. Men ser klar forskjellsbehandling i bhg. Vår. Men det går mer på sjarmerende barn med rene pene klær og forleldre som de liker. De blir bært rundt og dullet med. Noe som gir dem ett tonn med selvtillit som ikke bare er positivt. Mine gutter er litt beskjedene og blir nok ikke så ofte tatt på fanget osv. Er jo ikke sikker på at det er sånn. Men ser at enkelte barn flyter på sjarm og søthet. Liker det ikke Anonymous poster hash: e4ebc...084
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Min erfaring er at sjarmerende utadvendte barn får mest oppmerksomhet, de som smiler, sprudler, tøyser litt, har glimt i øyet og humor. De sjenerte innadvendte barna får mindre oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 1b80b...847
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Pene mennesker, enten de er babyer eller voksne, får mer oppmerksomhet og flere fordeler. Dette er det forsket masse på. Vi mennesker responderer positivt på skjønnhet Anonymous poster hash: ee511...216
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Oh yes! Mine to gutter for eksempel. Den ene helt nydelig med masse sjarme, den andre litt mer grov i trekkene, sjeløyd og litt innesluttet og sær. Ingen tvil om hvem som får mest oppmerksomhet. Til å med fra nærme familie dom besteforeldre, onkler og tanter. Sjokkerende! 😱 Anonymous poster hash: 2f4e6...79d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Tenker det går mest på sjarm og personlighet. Men det er jo klart at det kan også gjøre mennesker vakre. Anonymous poster hash: fd4d9...888
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Nja, de gjør nok det. Eldste min fikk oppmerksomhet i bøtter og spann fra fremmede mennesker. Mange kommenterte hvor nydelig barnet var med store øyne, lange mørke vipper, liten søt nese... Nestemann var mer ordinær utseendemessig (objektivt sett, for meg verdens nydeligste) Dette barnet fikk mye mindre oppmerksomhet. Med "nja" mente jeg at det kan utlignes. Nr to har vokst seg nydelig og er full av sjarm. Eldste er fortsatt "penest", men men er mer innadvendt, ergo minste tar det godt igjen og vel så det på sjarmen. Nå er det dette barnet som får mest oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 5917f...ce3
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Erfart: Utadvendthet og sjarme slår penhet, i hvert fall opp til en viss alder. Anonymous poster hash: 5e841...11d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Ja, det tror jeg. Jeg var "helt vanlig" som barn, mens den ene broren min var veldig vakker. Husker han fikk mye oppmerksomhet for utseendet sitt (kommentarer om vakre øyne osv), og at jeg var fryktelig misunnelig! Anonymous poster hash: 3a53f...42e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 Jeg var dagmamma for en nydelig liten jente med utlandsk far,å hun fikk helt klart mye mer oppmerksomhet enn min egen sønn ja. Sønnen min er veldig utadvendt men likevel var det hun som fikk det meste av oppmerksomheten. Hun fikk masse komplimenter å ble ofte tatt opp å fanget imotsetning til min gutt. Anonymous poster hash: d5a3d...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå