Tante_Esel Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hos div barnløs"organisasjoner". Jeg sendte søknad til denne stiftelsen, og fikk innvilget 15 000 da vi startet med private forsøk. Det krever jo litt tid til å skrive en god søknad, men det kn jo absolutt være verdt det jeg fikk svar ca 3mndr etter søknaden var sendt... sendte den i posten, men fikk svar via mail .......... Janny og odd vågnes- stiftelsen [email protected] jeg skrev om hele barnløshistorien vår, hvor mnge ivf vi hadde hatt, hvor mnge vi hadde mista, og hva vi hadde solgt for å få råd til forsøk. Skrev også om familiesituasjonen og forholdet vårt.... håper de kan hjelpe noen av dere også
Bare meg123 Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Vi fikk avslag av disse... Men mulig dem kan hjelpe andre der ute også
Petra-prøvedokke Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Ja leste om dem:) kjempebra at dere fikk støtte Tante_Esel:) trur jeg skal vente til vi er lenger i prøvinga og evt må over på privat klinikk:) men kjempebra det er en slik stiftelse:)
klishe89 Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Bra du tipset om det! Har sett det, men velger å ikke søke da det helt sikkert er noen som har mye større behov for det enn meg
Tante_Esel Skrevet 27. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2013 vi "ofra" en del for å starte private forsøk (solgte vår høyt elskede båt). s¨å ¨det var utrolig godt å få støtte!!
klishe89 Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Det skjønner jeg godt og det er akkurat derfor jeg ønsker at noen som virkelig trenger det, sånn som dere som har holdt på i lang tid og ofret mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå