Gå til innhold

vil bare tipse dere om at det er mulig å søke om støtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos div barnløs"organisasjoner". Jeg sendte søknad til denne stiftelsen, og fikk innvilget 15 000 da vi startet med private forsøk.

Det krever jo litt tid til å skrive en god søknad, men det kn jo absolutt være verdt det :D  jeg fikk svar ca 3mndr etter søknaden var sendt... sendte den i posten, men fikk svar via mail ..........

Janny og odd vågnes- stiftelsen      [email protected]

jeg skrev om hele barnløshistorien vår, hvor mnge ivf vi hadde hatt, hvor mnge vi hadde mista, og hva vi hadde solgt for å få råd til forsøk. Skrev også om familiesituasjonen og forholdet vårt....

håper de kan hjelpe noen av dere også :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk avslag av disse... Men mulig dem kan hjelpe andre der ute også :)

Skrevet

Ja leste om dem:) kjempebra at dere fikk støtte Tante_Esel:) trur jeg skal vente til vi er lenger i prøvinga og evt må over på privat klinikk:) men kjempebra det er en slik stiftelse:)

Skrevet

Bra du tipset om det! Har sett det, men velger å ikke søke da det helt sikkert er noen som har mye større behov for det enn meg

Skrevet

vi "ofra" en del for å starte private forsøk (solgte vår høyt elskede båt). s¨å ¨det var utrolig godt å få støtte!!

Skrevet

Det skjønner jeg godt og det er akkurat derfor jeg ønsker at noen som virkelig trenger det, sånn som dere som har holdt på i lang tid og ofret mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...