mor_til_Kristoffer Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 vindusstjerna, julestaken og kalender tas frem 1. desember. Nisser og resten av pynten - 23. desember
LeTwinsA Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Til advent , 1 desm : julestjerne i vinduet, adventstake, lilla duker og gardiner Til jul: 23. desm: juletre, nisser, juleduker osv
Giss Skrevet 3. desember 2013 #6 Skrevet 3. desember 2013 Her går det gradvis. Adventsstake, stjerne i vinduet og kalenderlys og barnas julekalendre kom frem i søndags. Julegardinene kom opp i går - delvis fordi de som hang der trengte å vaskes og delvis fordi det kommer besøk langveis fra på torsdag. Døren har også nå blitt pyntet med et halmhjerte med en fugl på. Til helgen regner jeg med at jeg skal sitte med ungene å lage diverse pynt så litt av det kommer helt sikkert opp med en gang. Og slik fortsetter det frem mot jul. Jeg regner med å få juleplanter i huset rundt midten av måneden. Enkelte nisser kommer også frem ved den tiden. Hoveddelen av pyntetingene, juleduker og selvfølgelig tre og pynt kommer først frem den 23.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå