Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Fireåringen vår kaster opp i bilen på lengre turer, og vi har prøvd alt for å unngå dette. Men altså ikke reisesyketabletter, og nå tenkte jeg å prøve dette. Jeg spurte på apotek, og der anbefalte de å ikke bruke slike til små barn. Postafen, for eksempel, kan kun brukes fra 12 år, står det på pakningen. Men jeg hører da vitterlig at enkelte bruker 1/4 Postafen med hell, men må vi bare belage oss på enda en langtur med bilsykt barn? Vi rekker ikke å bestille legetime. Anonymous poster hash: 8b5ad...e7b
BellaSuz Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Hadde en gutt som alltid ble så bilsyk da han var mindre. Han kastet opp alltid på både korte og lengre bilturer, og vi så det var spesielt ille da han satt bakovervendt. Vi gav han 1/4 postafen på lengre turer og det fungerte fint! Vi snudde han nok litt tidligere enn vi burde, men det var virkelig utrivelig både for gutten og oss med oppkast hver gang vi kjørte bil. Nå er han 5,5 år og svært sjeldent bilsyk, kun hvis han har drukket mye melk/spist iskrem og vi kjører langt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Takk for svar! Anonymous poster hash: 8b5ad...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå