Gå til innhold

Fakta eller myte?? Timberland sko er kjempeglatte på vinterføre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine er i alle fall ikke det..

Anonymous poster hash: fd9f5...255
Skrevet

Mulig. Har ingen erfaring, men en nabo har sånne sko og hun skrev på facebook om det fantes noe å spraye de med for å gjøre de mindre glatt.

Skrevet

Jeg har hvite Timberlands og de er GLATTE. Veldig gode og varme, men de bør leveres med brodder ;)

Skrevet

Mine er knallglatte! Gikk på huet i fjor vinter og brakk armen. Da ble di kastet med en gang. Synd for det er utrolig gode og varme sko. Sliter med å finne sko som er uglatte, bortsett fra UGG, men de er så stygge :P

Anonymous poster hash: 45e4c...01c
Skrevet

Har høye timberlandstøvletter, de er veldig glatte. Det samme gjelder Sorel. De er bare ikke lagd for vårt føre. Ikke er de så varme som de ser ut heller. Lortesko og luresko. Så det så! :)

Skrevet

Jeg syns de er mindre glatte en andre sko jeg har hatt tidligere.

Anonymous poster hash: 6105d...47a
Skrevet

Jeg har nyinnkjøpte timberlandstøvler. De er overaskende gode faktisk. Nesten litt sugeproppeffekt kjennes det ut som. Husker ikke hva modellen heter, men de er mørkebrune og går ganske høyt opp på leggen. Med svære skolisser.

Skrevet

Takk.

Ser ut som om de fleste er glatte 😏

Skrevet

Har og timberland - mukluk pull on og de er helt supre. Her jeg bor har jeg alltid vært avhengig av brodder fordi det alltid er mye is i steden for snø, men etter at jeg kjøpte disse i fjor har jeg lagt bort broddene.

Anonymous poster hash: 8a001...c54
Skrevet

Er det vinterstøvelletter du mener er i hverfall ikke mine glatte. Og jeg er nok mer ute i skog og mark enn de fleste. Mine Adidas goretex der i mot....

Skrevet

De jeg har hatt i Timberland har vært farlig glatte!!

I butikken virker det som om sålen er så myk at den vil være fin på glatten. Men det er akkurat som om den stivner for mye i kuldegrader, og da blir de kjempeglatte.

Vil tro at det spiller inn litt hvor du bor. Bor du tett ved f.eks. vestlandskysten hvor det ikke blir så veldig kaldt så er de trolig greie på vinterføre. Men bor man et sted det blir veldig kaldt på vinteren så er de etter min mening ubrukelige.

Anonymous poster hash: adf1a...a57
Skrevet

Jeg synes timberland er verre her på Vestlandet enn de var på østlandet.. På rein kald snø er de supre! Slaps med tynn is under er de ikke så bra på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...