Gå til innhold

Vil dere dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deres beste pasta-saus oppskrifter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

toro ;)

Anonymous poster hash: 281be...6f4
Skrevet

Ville jeg hatt Toro hadde jeg ikke spurt :/

Gjest Gullguttene
Skrevet

Vet ikke om det er den beste, men kanskje den enkleste :P

Steker to små rødløk som er fingakket, evt hvitløk om man liker det, blander i kjøttdeigen og steker den. Har i en boks hakka tomater og litt sukker. Kan sikkert droppe sukker, men jeg syns det gir tomatene en mindre skarp smak. Lar det koke i stekepanna så lenge du vil. Alt fra et par minutter og oppover. Den skal visst bli bedre desto lenger man koker den. Det gidder ikke jeg å vente på. Kan også ha opp i en fintevet gulrot, eller to. Jeg bruker samme oppskrift når jeg lager lasagne, men har også ostesaus mellom lagene.

Skrevet

Steker to små rødløk som er fingakket, evt hvitløk om man liker det, blander i kjøttdeigen og steker den. Har i en boks hakka tomater og litt sukker. Kan sikkert droppe sukker, men jeg syns det gir tomatene en mindre skarp smak. Lar det koke i stekepanna så lenge du vil. Alt fra et par minutter og oppover. Den skal visst bli bedre desto lenger man koker den. Det gidder ikke jeg å vente på. Kan også ha opp i en fintevet gulrot, eller to. Jeg bruker samme oppskrift når jeg lager lasagne, men har også ostesaus mellom lagene.

Har du væske oppi?

Anonymous poster hash: 78499...8b7

Skrevet

Hakkede tomater,

tomatpure,

Løk

Hvitløk

Gulrot

Litt olje

Salt og pepper

Anonymous poster hash: 08a04...9aa

Gjest Gullguttene
Skrevet

Har du væske oppi?

Anonymous poster hash: 78499...8b7

Nei, har ikke det. Men hvis du skal langtidskoke den kan du sikkert ha i litt vann eller buljong. Men pleier å gjøre det enklest mulig med det jeg har i kjøleskapet.

Glemte forresten at man kan ha i tomatpuré. Men ikke et must.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...