Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Føler nesten det er blitt en slags plikt. Tror ikke vi sender i år. Anonymous poster hash: 26397...3d1
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 det har jeg slutta med for mange år siden....posten tar for mye i porto, så det blir mld og fb i stedet.... Anonymous poster hash: 21815...d3c
Musemorbr / Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Vi sender vanlige julekort i år. Pleier ellers å ha med bilde på, men i år blir det sånne kjedelige, billige. Vi sender ikke til alle, men til noen få som vi vet blir oppriktig glade for det.
Mrs. Grey Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Vi sender ikke, og har aldri gjort det. Men setter stor pris på å få julekort, spesielt de som er personlige:) Vi tar alltid en ringerunde til nære og kjære i løpet av desember, og de som bor i nærheten stikker vi innom med en blomst eller noe annet:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Sender ikke julekort.. Hverken av kjedelige typen eller personlig. Nå er det jo ca 10 kr pr kort i posten, har ikke penger til slikt. Snakker med de vi hadde sendt kortene til på tlf eller FB, prøver å få besøkt de aller fleste før jula også.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 I år blir det ikke julekort. Har ikke tid (nå tenker jeg på fotografering av to viltre gutter som skal se vettug ut på samme tid + sende inn, bestille, motta, skrive på, frankere og sende ut) og med tanke på at jeg ikke lenger mottar studelån etter jul og ennå ikke har fått meg jobb, så blir det en av de postene som strykes i år. Håper folk tilgir og forstår Anonymous poster hash: 18a87...35c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Vi leverer ut julekort til de som bor rundt her, resten får hilsen via facebook. Men, syns det er kjipt å ikke få julekort med bilde av feks nieser og nevøer Synes det er sååå koselig med julekort å henge på kjøleskapet i jula Anonymous poster hash: 29808...d1b
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Ja, vi sender ut julekort. Vi ønsker å motvirke trenden til at personlige brev og hilsener per brev forsvinner helt. Ja til å ivareta gamle og koselige tradisjoner!
wilmus Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Herregud nei, det kunne ikke fallt meg inn. Nok stress fra før om man ikke skal ha julekort på samvittigheten..
Gjest Østfold-80 Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Slutta med det for et par år siden,så nå går det på mail eller sms!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Sender en drøss med julekort til familie og venner. Elsker julekort! Blir like skuffet hvert år over at vi bare får fra noen få. Pleier å henge opp de vi får, slik at de blir en del av juledekorasjonene. Anonymous poster hash: 3fb5a...d60
Monajenten Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Ja det gjør vi. Sender ca 30 stk. Syns det er utrolig koselig med julekort, særlig med bilde og en personlig hilsen. Elsker å få brev i posten og det blir jo mindre og mindre av sånt, så da får vi ihvertfall gjøre vårt til at det ikke forsvinner helt
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Sender ikke Anonymous poster hash: 325de...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå