Gå til innhold

Plutselig kan vi ikke være prøvere en gang lengre!:/

Anbefalte innlegg

Etter å ha mistet to ganger i fjor, begge i 12.uke..så var vi begge innstilt på at tredje gangen kom det til å gå bra..alle gode ting er tre og alt det der. Men så midt under prøvinga fikk jeg beskjed om at jeg hadde brystkreft!;/ Hater dette! Plutselig er barneplanleggingen helt lagt bort, og nå handler hverdagen om noe helt annet. Håper virkelig at jeg kan få kjempet meg gjennom dette, og at jeg en dag om ikke så altfor lenge kan titte inn på gruppen her igjen :) Ble bare så sårt minnet på dette i dag, da jeg ryddet i hyllene og fant folatsyre og lifelinecare-vitamintabeletter..har liksom prøvd å glemme ønsket om barn oppi alt dette, alle sier alt til sin tid..men er ikke så enkelt! Vil bare ønske alle dere prøvere masse lykke til, dere er så heldige og velsignet som har muligheten til å være prøvere :)) Ha en fortsatt fin dag!

Anonymous poster hash: 426c3...0f7

Fortsetter under...

Takk for det :) Trodde liksom aldri at jeg skulle bli misunnelig på de som har muligheten til å prøve å bli gravid..men heller på de som faktisk ble det..og veien dit virker smertelig lang akkurat nå! Men takk for oppmuntringen, håper jeg plutselig er en prøver igjen!:))) -HI

Anonymous poster hash: 426c3...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...