Gå til innhold

4+4 uker på vei og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser veldig gravid ut, puppene er større og magen er oppblåst....huff er det muligt, håper magen krymper snart igjen ;)

Anonymous poster hash: 73bd3...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og yes :) tok frem mammaklær uke 5+0!!! Gikk opp to buksestr over natten ved implantasjonen og har hatt kulemage siden. Har begynt med laktulose og det har hjulpet litt :)

Skrevet

Oj hvordan i alledager skal jeg klare å holde dette skjult til uke 12 hehe

Anonymous poster hash: 73bd3...9d9

Skrevet

Nesten to uker før jeg fant ut at jeg var gravid, var jeg å kjøpte to nye bh`er, disse begynner nå å bli for små.. merker puppene henger litt utenfor :/ og jeg er bare 4+5 uker på vei.. Magen ser ut som jeg er litt over 12 uker på vei, siden den er hard og oppblåst.. Så jeg håper virkelig det roer seg, for dette skal være hemmelig til etter jul ;O

Skrevet

Når jeg var 10 uker (forrige uke) kom en fremmed bort å gratulerte og spurte om det var gutt eller jjente.... eeeehehehe :s

Sa bare at jeg var feit jeg, haha

Skrevet

Når jeg var 10 uker (forrige uke) kom en fremmed bort å gratulerte og spurte om det var gutt eller jjente.... eeeehehehe :s

Sa bare at jeg var feit jeg, haha

Oj haha mest flaut for han så spurte, når du svarer at du bare er feit hehe :)

Skrevet

Kjenner jeg er super misunnelig!! :( jeg går over i 2 trimester på fredag, og har ikke hatt antydning til mage i det hele tatt!:(

Anonymous poster hash: 7d2dc...896

Skrevet

Kjenner jeg er super misunnelig!! :( jeg går over i 2 trimester på fredag, og har ikke hatt antydning til mage i det hele tatt!:(

Anonymous poster hash: 7d2dc...896

jeg skal love deg at den magen kommer tidsnok;) og at du kommer til å "forbanne" den de siste ukene fordi den konstant er i veien;)

Anonymous poster hash: df9b6...ad8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...