Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei, jeg er 15 år og har alle symptomer for og være gravid. Jeg hadde sist sex uten beskyttelse for ca 2 mnd siden, jeg tok ikke angrepille og tok gravidtesten en uke etterpå og den var negativ. Men nå 2 mnd senere har jeg hatt mensen (har hørt at det er mulig og ha mensen under svangerskapet) også er den veldig uregelmessig, også her om dagen så blødde jeg rosa, og det var to uker etter jeg hadde mensen. Jeg har vært veldig trøtt og kvalm (har også spydd) osv... Puppene mine er ømme og de er blitt større. Hva burde jeg gjøre? Burde jeg dra til legen og få tatt en test? Anonymous poster hash: 6f80d...52c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Dra til legen eller helsestasjon for ungdom, og ta en test. Anonymous poster hash: f91c8...c31
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 hva gjør du her inne?trolleri delux Anonymous poster hash: b0faf...9df
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Ta en test enten hjemme eller hos legen. Hvis du følger bruksanvisningen er hjemmetesten like sikker som den hos legen :-) Jeg har forresten vært slik som du beskriver flere ganger i slutten av tenårene uten å være gravid. Har noe med hormonforandringene som skjer over til voksenlivet også :-) Lykke til og oppdater gjerne :-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 okei, jeg tar meg en tur til helsestarsjonen for ungdom i morgen! Anonymous poster hash: 6f80d...52c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 den er desverre kun åpen på mandager tror jeg.... Anonymous poster hash: e94d8...42e
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Ikke sitt og gruble alene, snakk med mamman din eller en tante. Som Madam Mim sier du er i ferd med å bli voksen. Lykke til. Anonymous poster hash: 169b9...a86
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 den er desverre kun åpen på mandager tror jeg.... Anonymous poster hash: e94d8...42e ikke i denne byen jeg bor i... Anonymous poster hash: 6f80d...52c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Ikke sitt og gruble alene, snakk med mamman din eller en tante. Som Madam Mim sier du er i ferd med å bli voksen. Lykke til. Anonymous poster hash: 169b9...a86 jeg vil ikke snakke med noen i familien...Snakker heller med erfarne venner selv om jeg sitter veldig mye og grubler alene! Jeg har ikke noe annet i tankene...Også ser magen min virkelig gravid ut i stående stilling! Men ikke når jeg ligger...haha Anonymous poster hash: 6f80d...52c
Tipptopp Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Om du er gravid ser du det best når du ligger (gjorde i allefall jeg). Det er godt å ha noen å snakke med uansett og om du ikke vil snakke med familie enda så finn en god venninne du stoler på, noen på skolen eller på helsestasjonen. Det viktigste nå er å finne ut om hormonene tuller med deg eller om det er en liten en der inne. På helsestasjon får du sjekket det og du får også mye informasjon som er nyttig å vite. Og om det viser seg å være en liten en så vil jeg bare si til deg at dette er ditt valg. Ikke la deg presse til noe du ikke vil, den ene eller andre veien. Aller mest så ønsker jeg deg lykke til <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå