Gå til innhold

Sangen som spilles på radio som begynner slik "He would never do graffiti", med kvinnelig vokalist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er det noen som vet hva den heter eller hvem som har den?

Har forsøkt å Google på lyrics- sider, men ikke funnet den. Det er muligens et norsk band da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vet hvilken kanal du hører på,kan du gå inn på dennes nettside og finne det ut selv

Anonymous poster hash: d0774...785
Skrevet

Om du vet hvilken kanal du hører på,kan du gå inn på dennes nettside og finne det ut selv

Det er kanal 5 som har spilt den en del, men iphonen er på rep, og jeg er aldri hjemme og får sjekket hvilken sang de spilte akkurat da. Og de har ikke så god loggføring på hjemmesiden. 

Skrevet

Det er kanal 5 som har spilt den en del, men iphonen er på rep, og jeg er aldri hjemme og får sjekket hvilken sang de spilte akkurat da. Og de har ikke så god loggføring på hjemmesiden. 

P5

Skrevet

P3 spele den og mykje, så er nok på b eller c lista. Dei kan du opne i spotify så du finne den nok der..

Veit kva sang du mener, plager meg at eg ikkje kjem på meir enn neste linje ;)

Skrevet

P3 spele den og mykje, så er nok på b eller c lista. Dei kan du opne i spotify så du finne den nok der..

Veit kva sang du mener, plager meg at eg ikkje kjem på meir enn neste linje ;)

Ah, takk!

Skrevet

Since Last Wednesday av Highasakite

Anonymous poster hash: d3d77...775

Skrevet

Lorde? Med sangen royals?

Skrevet

Norsk, slik jeg trodde siden teksten ikke sto publisert på nettet. Visstnok vinner av Statoilstipendet 2013 under By:Larm :).Hadde konsert på Blå i går...! Men spiller også på Rockefeller i februar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...