Gå til innhold

Erfaring med cdon.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestile noen varer der forrige tirsdag. Var nå inne for å se på informasjon der og står at varene er under pakking. Tok da voldsomt med tid. Skulle være en gave nå til helgen:(

Når jeg bestilte sto det at levering skjedde innen 3-5 dager.

Anonymous poster hash: 2e9aa...01e

Fortsetter under...

Skrevet

Bestilte forrige mandag og fikk varene på torsdagen, så for meg gikk det kjapt:) Men med 3-5 dager menes vel virkedager, altså ikke lørdag og søndag, så da er det jo egentlig ikke forsinket enda.

Anonymous poster hash: ac13e...081

Skrevet

Har veldig bra erfaring med å bestille på cdon, men man må være klar over at de, som de fleste andre, beregner bare "hverdager" når det gjelder levering. Altså gjelder ikke lørdag og søndager. Har brent meg på dette selv...

Nå har det gått 4 dager, så du burde vel i hvert fall ha pakken i morgen? Hvis pakken er stor og du må hente på posten, kan det være lurt å spore pakkenummeret, så du slipper å vente på hentelappen.

Skrevet

Har handlet der i mange år og er kjempefornøyd :) Har de varen på lager går det max 2-3 dager før jeg har den i postkassen.

Anonymous poster hash: c9b83...22a
Skrevet

Bestile noen varer der forrige tirsdag. Var nå inne for å se på informasjon der og står at varene er under pakking. Tok da voldsomt med tid. Skulle være en gave nå til helgen:(

Når jeg bestilte sto det at levering skjedde innen 3-5 dager.

Pakken blir stor så skulle hatt sporingsnummer men den er altså ikke sendt dra den enda! Derfor heller ikke fått nummer. Dette er 5.virkedagen så er utrolig skuffet nå. Har sendt dem Mail men ikke fått svar. De hadde den på lager når jeg bestilte.

Skrevet

Har bestilt derifra mange ganger og kommer meget kjapt i posten. Husk at helgen ikke regnes som virkedag :)

Annonse

Skrevet

Har bestilt derifra mange ganger og kommer meget kjapt i posten. Husk at helgen ikke regnes som virkedag :)

Nei, vet at helgen ikke regnes som virkedag men den er altså ikke ferdigpakket fra dem; altså ikke sendt enda.

Skrevet

Ring eller send en mail dæ kan jo ha sjedd enn feil. Eg pleie få varene rimeligt sjapt :)

Anonymous poster hash: 9e335...5dd

Skrevet

Bestiller ofte derfra og har alltid vært fornøyd.. Mer fornøyd med dem enn platekompaniet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...