Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Da tenker jeg på kanin inne? Har innekatt og kunne tenkt oss et til dyr til(ikke katt eller hund). Går kanin og katt sammen? Evt marsvin? Og kan de går mye løs inne? Anonymous poster hash: 3806f...203
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Siden katt er rovdyr og kanin er byttedyr, kan nok det by på problemer. Om de vokser opp sammen, eller katten vokser opp med kanin, så kan det kanskje gå, men har ikke erfaring med det selv. Det ideelle for en kanin er å gå så mye løs som mulig, men da må dere sikre ledninger og annet sånn at kaninen ikke får gnagd på dette. Har hatt kanin og har katt nå, og vet at en katt ser på det meste som et bytte, eller en leke. Kaniner bør også leve sammen med en annen kanin, de får ikke den sosiale biten sammen med oss. Vil heller anbefale en liten selskapshund-valp, for eksempel chinese crested eller dvergpuddel. Anonymous poster hash: a751c...2c4
super* Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Ja det går fint 😀 bare la dei få noen dager så er dei venner. Jeg hadde til og med hamster som gikk fritt i stua med katten. Katten spiste ikke det, bare skubba forti med labben 😀 katter vet att dyrene hører hjemme i huset 😀 hatt 2 inne kaniner og, katten sov i senga m kanina. Alt går 😀
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Katter og kaniner går faktisk veldig bra sammen:) Anonymous poster hash: 13d6f...4d0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 vi har ikke kaninene inne hele tiden, men de er mye inne sånn for kos...og de går veldig bra sammen med kattunger født 30 mai, og kaninene ble født i juni 2012....de har det artig sammen...men han ene liker ikke å gå på gulv, så han sitter mest å kikker på...men nå har vi latt de vare sammen helt siden vi fikk kattungene... Anonymous poster hash: 31402...40d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Jeg ville vært kjempeskeptisk med å introdusere en kanin til en voksen katt! Jeg har hatt kanin og hund samtidig, og det gikk fint, selv om han slet litt med instinktet sitt. Hunden valgte å ignorere kaninen, og de kunne være ute i hagen sammen, men kaninen ble jaget av nabokatter det øyeblikket hunden var ute av synet. Forøvrig: Vi hadde en dvergkanin. Han var verdens nydeligste, mest hengivne kjæledyr, men vi gikk med konstant dårlig samvittighet. Sånne innebur er ikke store, og kaninen var supersosial, og ville helst bare kose på oss og ha kontakt. Men jeg syns det ble for mye burtid på ham i hverdagen. Hvis jeg skulle hatt kanin igjen, så ville jeg fikset et stort utebur til hagen, slik at den kunne være ute hvertfall store deler av året. Kaniner har godt av å strekke litt på beina, og den blir bare sittende stille i innebur, selv om de er store. Noe annet med hamsterne vi hadde, de ruslet rundt, løp i det hjulet og var aktive. Jeg tror kanin er et kjempefint kjæledyr til barn, men de trenger mer plass enn du tror og mer tid enn du tror. Også lever de lenge, vår levde til han ble 13 år gammel. Anonymous poster hash: af31d...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå