Gå til innhold

Oida! Har jeg tabbet meg ut??

Anbefalte innlegg

Hei.

Litt bakgrunnsinfo:
Jeg og min mann har vært sammen i 10 år, og har en datter på snart 7.
Han har de siste fem årene "mast" om ett barn til, men jeg har villet vente av personlige årsaker.
Jeg har hatt hormonspiral, og tok ut denne for ca 3 mnd siden.

I det siste har vi hatt veldig lite sex. Jeg har nå lyst å gi min mann barnet han lengter etter som overraskelse!
Jeg har ikke fortalt han at jeg har tatt ut spiralen. NB: Det er ikke snakk om å lure han, dette er noe vi snakker ofte om og jeg er helt sikker på han vil clear.png

Anyway. Første dag i siste mens var 11.11.2013. 28 dager stabil syklus.
I følge eggløsningskalendere:
A bit fertile: Fredag 22.11.2012
Fertile: Lørdag 23.11.2013
Very Fertale: Søndag 24.11.2013
Ovulation: Mandag 25.11.2013.

Vi hadde sex to ganger fredag og to ganger lørdag (siste gangen var det så vidt han klarte å komme).
Planen min var sex søndag også, men da klarte han ikke komme. Det ble heller ikke sex i går mandag.

Har jeg skutt alle piler for tidlig, eller hva tror dere?
Hva tror dere sjansen er for at jeg er gravid nå?

Takknemlig for all hjelp. clear.png

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144099940-oida-har-jeg-tabbet-meg-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Det er bare første forsøk (på barn nr to ja) så jeg har ikke så alt for store forventninger, men det hadde vært så utrolig morsomt å kunne gi han gode nyheter i julegave! :-D

Hvis det ikke sitter noen spire nå, hvordan bør jeg gjøre det best mulig neste el-periode?
Og frem til da?  :)

Så bra!! Det er bare første forsøk (på barn nr to ja) så jeg har ikke så alt for store forventninger, men det hadde vært så utrolig morsomt å kunne gi han gode nyheter i julegave! :-D

Hvis det ikke sitter noen spire nå, hvordan bør jeg gjøre det best mulig neste el-periode?

Og frem til da?   :)

Å, skjønner det hadde vært gøy!! veldig romantisk og! ;) Gjør akkurat det du gjorde nå, men kanskje satse enda mer på "fertile" og "very fertile" dagene, om du kan! For når du får ovulation (EL) så tror jeg svømmerne må være på plass for at det skal bli en befruktning! Har også hørt at jo oftere mannen kommer, jo "dårligere kvalitetet" det er på sæden (i forhold til hvor mange svømmere som kommer hver gang mannen kommer), men det tror jeg ikke man kan ta hensyn til.. hehe ;) Men, som sagt, så tror jeg du har en god sjans nå! Krysser uansett fingrene med deg!! ;) Håper på en fin julegave selv; IKM på lørdag! *spent*!! ;)

Annonse

Det sies at svømmerne burde vente på egget, og ikke omvendt :) siden de har lengre levetid :)

Jeg fikk en nesten positiv EL test 7 nov, la inn aksjer (hadde da hadd tre dager uten sex), og la inn aksjer igjen kvelden etter.. Sitter nå og er 4+5 uker på vei <3

SÅ slenger meg litt på det som MissyC sa :D

Vi er i 2 pp. Har sykluser på 32-33 dager. Siste mens var 5/11. Har ikke testet eller noe når det gjelder EL. Vi satset på sex fra 16/11 til 25/11. Hadde sex 7 ganger i denne perioden. Vi håper at det er nok til et +. Lykke til!:)

Anonymous poster hash: 90eea...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...