Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Del Skrevet 26. november 2013 har en på 7,5 mnd selv, har hatt mens 15.08. 20.09 og 20.10, men ingenting siden.. synes dette er litt rart. Går ikke på p-piller. Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: 2419b...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Del Skrevet 26. november 2013 Hadde to runder med mens for 3-4 mnd siden, men nå er den helt borte igjen. Ammer enda, men skjønner ikke hvorfor den kom for så å bli borte igjen. Men gjør meg ingenting Andre gang fikk jeg ikke mensen før jeg ble gravid igjen. Anonymous poster hash: 5e4a2...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Del Skrevet 26. november 2013 Min var umiddelbart systematisk, med unntak av den syklusen jeg fikk satt inn hormonspiral Anonymous poster hash: daaea...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 28. november 2013 #4 Del Skrevet 28. november 2013 Fikk mens etter seks uker, så har den blitt borte. Trodde den skulle komme når jeg sluttet å amme men nei. Nå har jeg sluttet på p pille cerazette for å se om den kommer. 😳 har tatt test, den var negativ. Så skal jeg til legen om litt over en uke ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå