Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Anonymous poster hash: fd122...0e8
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg og.. men jeg skjønner ikke hva greia er. Hva er det som gjør hun så kjempe populær? Anonymous poster hash: 7187c...b72
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Derfor måtte du lage en til? Anonymous poster hash: 3ea10...490
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Hun er alltid nevnt i overskriften, så det går utmerket å scrolle videre, du trenger ikke lese innleggene hvis du ikke vil. Vi blir alle lei av enkelte temaer her, men det er bare å hoppe videre og ikke bry seg synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Det er flere innlegg av de som er lei av innleggene om fotballfrue, enn innlegg om fotballfrue. Jeg er lei av alle innleggene som klager på at de er lei av innleggene om fotballfrue jeg. Kanskje jeg skal lage en ny tråd om det? Anonymous poster hash: 53600...f43
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 ENIG! Anonymous poster hash: 07801...08e
Elina Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Det blir ikke jeg, fordi jeg klikker ikke inn på dem og leser dem ikke Overse overse overse, det er ingenting å være lei av for man trenger ikke se på dem. Men er egentlig litt forundret over all oppmerksomheten hun får samt hvor genuint inntressert folk (her) er. Oppfører seg som en gjeng med fjortiser som digger One Direction eller Justin Bieber........ ......men kunne ikke brydd meg mindre.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Man kan faktisk bli lei av innlegg om fotballfruen selvom man ikke klikker seg inn på innleggene. Jeg har aldri vært inne på noen av innleggene av henne, men begynner allikevel å bli mektig lei av at man ikke kan åpne forumet uten at det er minst et innlegg om henne som lyser mot meg! Jeg er nok ikke like flink som andre til å overse! Anonymous poster hash: 92bf6...ed0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Jeg synes det er helt greit jeg, for det minner meg om at jeg sitter for mye på forumet, og at jeg egentlig burde gjøre noe annet fornuftig enn å trykke meg innom her hele tiden. For hver tråd jeg finner som er relatert til bloggeren, så klikker jeg meg ut igjen og jeg opplever det minimalt interessant å klikke meg inn her igjen. Det finnes ikke noe som lokker her lenger. Det blir som å gå inn i et rom fullt av sinnsyke folk, det beste da er bare å snu å gå ut igjen. Så jeg ønsker disse trådene velkommen, kanskje jeg en dag til og med glemmer å kikke innom her. Hadde vært deilig! Anonymous poster hash: 39cd1...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå