Elina Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Noen som vet det? Vi har nesten ingenting og de siste åra har vi ikke pyntet så mye. Men nå er største så stor at vi må gjøre litt mere ut av jula Så da må vi jo pynte litt da.... Noen som vet hvilken butikker som har fin julepynt? Hvor handler dere? Noen nettbutikker?
Sydamen Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg synes de har mye fint på Åhlens, både litt mer nostalgisk og enkel!
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Mye fint på Åhlens synes jeg. Bare synd det var i glass hvis ikke skulle jeg handlet jeg også. Har to litt vitre hunder med haler som svinser overalt så glass er helt uaktuelt her. Hvis ikke synes jeg ofte feel har mye fint, og på kremmerhuset :-) Er nok litt gammeldags enda så nettshopping har jeg ikke prøvd meg noe særlig på enda :-)
amandine Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Jeg har antikk julepynt, litt fra IKEA og Jette Frølich sin, enten fra nettet http://www.froelichdesign.com eller fra Christiania Glasmagasin, eller fra julemarkedet på Lysebu. Og så har jeg masse fine nisser og greier som ungene har laget
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Åhlens ja =) bohus har nok noe fint, og tipper alle interiørbutikker men kanskje litt dyrere.. Black design og btw og får faktisk noe på nille og Anonymous poster hash: 5306c...a4c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Plantasjen :-) Anonymous poster hash: 0e58f...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå