Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hvordan ordner jeg slik at ingen kan ringe meg? (Bortsett fra familie og venner) Anonymous poster hash: af2cb...3ac
Superdolly Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 En enkel måte å stoppe mye av telefonsalget på, er å registrere deg på brreg.no. Du må registrere alle over 18 år i husstanden. Dette skjuler ikke nummeret ditt, men det stopper telefonselgerne. Det virket fint for oss. For å få hemmelig nummer (som jeg antar er det du spør etter) må du ta kontakt med telefonselskapet ditt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg har et skjult nummer som er registrert i et navn som ikke eksisterer (ikke i noen annen sitt navn men i et fiktivt navn). De eneste jeg har slitt med (jeg har også angst og det noe så innmari og!) er SSB som har ringt og mast og mast og ringt. Til slutt sendte jeg de en mail og forklarte at jeg har angst og ikke tar telefonen fra nummer jeg ikke kjenner. Da fikk jeg et kort svar om at jeg er strøket fra listen deres. Siden har de ikke ringt igjen. Anonymous poster hash: 1800b...411
Anonym bruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Jeg gikk inn på altinn eller minside, en av de der i hvertfall, og registrerte meg mot telefonsalg der. Og DET hjalp! Sliter selv med telefonskrekk, og lyden av telefonen gir meg en like ekkel følelse hver gang... Var godt å få ordnet opp i. Anonymous poster hash: 7d568...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå